פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה ללא הספקה ושרות נושא התלונה:
גלילי אברהם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מכשיר,שילמתי נקבעה הספקה והתקנה לתאריך17/1/08 אחומה קרה?מי לא בא? מיכאל .לא התקנה לא הודעה כאילו לא היה ולא נברא.והיום שישי 18/1 ביררתי וסיוון מהשרות הודיעה לי שיש בעיה מערכתית!!!!!(ראו את התלונות באתר -אמינות כחוט השני)ועוד התברר שבהזמנה לא מופיע מיפרט נוסף שהוסכם עליו.כמובן שסיוון התנצלה וביום א' יתקשרו אלי ויתאמו,נחיה ונראה,כך שיש לי סוף שבוע להחלטה?????,,,,,,,ה"צ
אמינות השרות סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:


אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח ביצע הזמנה טלפונית ותואם עימו מועד התקנה.

לצערנו, בשל טעות אנוש של נציג המכירה ההתקנה לא בוצעה במועד שנמסר ללקוח.

התנצלות הועברה ללקוח ע"י נציגת מכירה ותואם עימו מועד חדש.

המכשיר הותקן ע"פ המועד השני שתואם מול הלקוח.

אנו חוזרים ומתנצלים על כך.

בברכה,

חברת תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה