פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי את המוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כרטיס האשראי חויב בדצמבר 2007 עד היום פברואר 2008 לא קיבלתי את הפילטר
והמנורה .אני מעונין להפסיק את חברותי במועדון ולקבל את הפילטר בזמן ויותר
זול ממקור אחר שקיים בשוק
שימוש במכשיר תמי 4 במסנן שעבר זמנו סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח חבר במועדון הלקוחות של תמי 4.

במסגרת המועדון הלקוח אמור היה לקבל חבילה במהלך חודש ינואר 2008.

מפנייתו של הלקוח אנו מבינים כי הלקוח צפה באמצעות האינטרנט בבדיקת יכולת תשלום ולא בחיוב בפועל.

לצערנו חל עיכוב של מס' ימים במסירת החבילה אשר נמסרה לאחר פנייתכם אלינו ב 5/2/08.

שוחחנו עם הלקוח לוודא מסירה ושביעות רצון.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת,

בברכה חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה