פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות בלתי נסבל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ינואר הופיעה על צג מכשיר תמי 4 המשפחתי שלנו הודעה על "תקלה מס' 4". הודעתי לשרות ואמרו שבמקרה זה הם מעדיפים להחליף את המכשיר. כעבור יומיים (ב 8.1.08) הגיע טכנאי והחליף אולם למים היה טעם לואי נוראי. התקשרתי לשרות ואמרו ש"יש לבצע שטיפות" , כלומר במשך שבוע בצעתי פרוצדורה של שטיפת המיכלים (במשך כ15 דקות כל פעם), במהלכה נשפכים כ-5 ליטר מים!! וכך כל יום. אולם זה לא עזר ואז שלחו טכנאי שהחליף את המסנן וקבלנו הנחיה להמשיך ולבצע שטיפות יומיומיות... גם זה לא עזר ושוב התקשרתי לשרות ושוב נתבקשתי להמשיך לבצע שטיפות "עוד כמה ימים"... דרישותי לדבר עם אחראי/מנהל לא נענו! והמים בלתי נסבלים וכבר חודש אנחנו מרתיחים מים על הגז. מאז יום רביעי לא יוצאים מים מהמכשיר לחלוטין ומהשירות מסרו ששלחו לנו בדואר אקספרס מסנן חדש (במקום להביאו מיידית ע"י טכנאי) ובגלל הבעיה החדשה שנוצרה יגיע טכנאי היום. אכן היום הגיע הטכנאי, החליף שני מסננים ו...כעבור מספר שעות, כשרצינו לשתות - לא יצאו מים מהמכשיר!!! התקשרתי זועמת לשירות ושוב הסיפורים הרגילים על "תני לי לעזור לך" , "אנחנו עומדים מאחורייך", "נשלח טכנאי" בלה-בלה-בלה. בסוף גם נאמר לי שאני אטומה, מכיון שלא הייתי מוכנה לכך ודרשתי שהמכשיר יוחלף ולדבר עם האחראי. המוקדנית (סיון שמה) אמרה לי לחכות "רק רגע" והשאירה אותי על הקו במשך 8 דקות!!! לבסוף מסרה שתבדוק ותחזור אלי עוד 10 דקות - כמובן שלא חזרה, כאשר התקשרתי שוב מסרה שתחזור אלי ושוב לא חזרה. התקשרתי שוב כעבור חצי שעה ואז כבר ענה לי מענה קולי שהמשרדים סגורים...
אני זועמת, מתוסכלת ביותר ומושפלת! אני דורשת שהמכשיר יוחלף מיידית ושנקבל פיצוי הולם !!
ועלבון, השפלה וזלזול, סוג הנזק :
החלפת המכשיר מיידית ופיצוי הולם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

ברור לנו כי בראש ובראשונה אנו נדרשים למתן שרות נעים ואדיב ללקוחותינו.

אנו רואים בחומרה רבה את השרות אותו קיבלה כפי שתיארה בפננו.

תלונת הלקוחה תיבדק מול הגורמים הרלוונטיים ותטופל בהתאם למען לא ישנו מקרים זהים בעתיד.

תלונת הלקוחה טופלה באופן אישי ע"י מנהלת היחידה לפניות הציבור לשביעות רצונה המלא.

נשמח לעמוד לשרותכם,

בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה