פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בתשלום עבור מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי קניתי מכשיר של תמי 4. ביקשתי הטבות עם המכשיר ולא היה זכור לי אם אשרו לי את ההטבות או לא. כמו כן אמרו לי שאני נכנתי לחברות במועדון צרכנות של החברה. אחרי חצי שנה הגיע שליח והביא לי סנן והחתים אותי על טופס המאשר קבלה. שאלתי אם צריך לשלם והו אמר לי שלא. אותו דבר אחרי שנה. אני לתומי חשבתי שזה חלק הההטבה של חברות במועדון צרכנות. חשבתי שהמוצר מגיע לי בשנה הראשונה בחינם כחלק מהעיסקה. לפני כשבוע התקשרה נציגה מהחברה ואמרה לי שקיבלתי 2 סננים ונורה ומישהי אחרת חויבה בתשלום ודרשה ממני לשלם 613 שקלים עבור הסננים והנורה. הסברתי לה שחשבתי שקיבלתי את הסננים כחלק מהעסקה ואני לא מתכוון לשלם עבור משהו שלא הסבירו לי שאני צריך לשלם (חשבתי שזה משהו שאם אני רוצה לקנות אני צריך להזמין מראש) .היתי באמצע עבודה ולא יכולתי להמשיך לדבר ואמרתי לה שתתקשר אליי מחר ונדבר על זה ואף אחד לא חזר אלי מאז. היום קיבלתי מכתב ממשרד עו"ד שמייצג את החברה ונדרשתי לשלם את הסכום + טרחת עו"ד תוך שבעה ימים מיום הוצאת המכתב. לדעתי היתה תקלה של החברה ואני לא צריך לשלם. לפתרון הבעיה אודה.
כספי סוג הנזק :
מה עליי לעשות והאם אני צריך בכל זאת לשלם. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח רכש משיר מסוג בר פמלי בתאריך 09/10/2006 הכולל שנת יצרן.

במעמד ביצוע העסקה הצטרף הלקוח למועדון הלקוחות אשר מקנה 20% הנחה על חלפים ומשלוחם והחל מהשנה השנייה, אחריות.

הלקוח אף חתם על כך במעמד התקנת המכשיר.

הלקוח קיבל כמוסכם עימו אחת לחצי שנה חלפים אך לא חויב עליהם.

לצערנו, בשל טעות אנוש התשלום ניגבה מלקוח אחר.

ברגע שאיתרנו זאת הלקוחה שחויבה בטעות זוכתה ופנינו ללקוח בבקשת תשלום על חלפים שקיבל במועד.

לאחר שיחתנו עימו, הלקוח שילם את החוב לאחר שאפשרנו לו הסדר תשלומים הולם.
נשמח לעמוד לשרותכם,
בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה