פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל, גרימת נזק והתנערות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 20.9.07 רכשתי מכשיר תמי בר
בעדו שילמתי 3143 ש"ח הכוללים את עלות המכשיר בצרוף דמי ההתקנה
הגיע אל ביתי מתקין במועד שנקבע , אך ההתקנה התבצעה בצורה רשלנית
עד כדי פיצוץ דופן המטבח
מיותר לציין ששלושה חודשים קודם לכן הותקן בביתי מטבח יוקרתי בעלות של למעלה מ- 60,000 ש"ח בעדו אני עדיין משלמת
עוד באותו הערב פניתי לחברת תמי 4 אך נתבקשתי להשאיר הודעה במוקד ההודעות ,מיותר לציין שלא זכיתי מהם לתגובה
המתקין נלחץ ואמר כי הוא יישלם בעבור אותו הדופן וניגש עימי לחב' מטבחי טופז
נאלצתי להמתין לאותה הדופן כ- 60 יום , עוד באותו מעמד ההזמנה אמר כי אין בכוונתו לשלם בעבור התקנת הדופן
ואז פניתי לחב' תמי 4 ,שוחחתי עם נציגת שרות שהבטיחה לטפל ולחזור
יצר עימי קשר אחראי המתקינים - נציג בשם נאור ,
שהגיע אל ביתי ע"מ להתרשם מאותו הנזק שנגרם
וציין שברגע שהדופן תסופק ידאג לשלוח נגר מטעמם שיבצע את ההתקנה
נעלמו עקבותיו וכעבור שבועיים יצרתי עימו שוב קשר ואז נאמר שחלה ולכן לא יצר עימי קשר
קבענו מועד בו יגיע הנגר בבוקר יום שישי 14.12
המתנתי בסבלנות יתרה ובסביבות הצהריים פנתי ושאלתי באיזו שעה בכוונתם להגיע ואז התברר כי נשכחתי....
טען שייבדוק עם הנגר וישוב אליי , ואז חזר ואמר כי נקבע למועד אחר היות והנגר מתעקב
מיותר לציין כי הושארו עשרות הודעו ובכל פעם עונה נציגה נחמדה המבטיחה לשוב אליי
לפני כשבוע ביקשתי לשוחח עם נציגת פניות הציבור, אך משטרם נענתי אני משכילה להבין כי חברת תמי 4 הנכבדת מזלזלת בלקוחותיה ולא נושאת באחריות לנזק הנגרם ע"י מתקין רשלני המועסק מטעמה.
פיצוץ דופן ארון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בעקבות פנייתכם אלינו, תלונת הלקוחה הועברה ליחידה לפניות הציבור.

ראשית, אנו רואים בחומרה את העובדה כי הטיפול בתלונת הלקוחה התעכב.

התנצלות על כך הועברה ללקוחה בע"פ, אין לנו ספק כי עצם הנזק שנוצר הינו כבר ארוע לא נעים.



סוכם עם הלקוחה כי תזמין איש מקצוע מטעמה וכי חברת תמי 4 תשא בעלות הנזק באופן מלא



במקביל לטיפול מול הלקוחה, הועברה התלונה לברור מול הגורמים הרלוונטים בחברתנו למען לא ישנו מקרים דומים בעתיד



בברכה,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה