פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 = שרות לא אמין + יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 20/02/2008 הזמנתי מתקן תמי 4 בר Family.
איש המכירות , ערן , תיאם לי התקנה ליום א' הקרוב , 24/02/2008
בין השעות 12:00 ל 16:00 והבטיח התראה של שעה בטרם האספקה למכשיר הסלולר שאת מספרו מסרתי במועד ההזמנה והתשלום.

ביום א' בשעה 14:00, לאחר שלא יצרו עימי שום קשר , התקשרתי בעצמי למוקד
ברורי ההתקנות לוודא האם המתקין בדרך אלי.
הנציגה , עדי , הודיעה לי כי הנציג התקשר למספר הבזק בביתי אך לא היתה תשובה.
שאלתי את עדי מדוע הנציג לא חיפש אותי במכשיר הנייד שאת מספרו
מסרתי (מספר הבזק היה מעודכן במערכת בעבר) אך לא הייתה לה תשובה.

הבהרתי לעדי כי ישנן עוד שעתיים לחלון הזמן וביקשתי אותה
לדבר עם הנציג לחזור לכתובתי ולבצע את ההתקנה - אחרת אבטל
את ההזמנה.
עדי חזרה אלי רק ב 16:22 ומסרה כי הנציג כבר לא יגיע אלי היום
ואני מצידי מסרתי לה כי ההזמנה מבוטלת ואני מבקש לזכות את
כרטיס האשראי שלי בסכום הקניה - 3,143 ש"ח (36 תשלומים).

כאן החלה מסכת חדשה ומתישה עם הנהלת החשבונות אשר לא
מבצעת את הזיכוי.
(החיוב בוצע מייד עם ההזמנה ב 20/02/2008 - בטרם סופק המכשיר).

בשעה 17:49 התקשר אלי הנציג ערן (054-5420813) , איתו ביצעתי את הרכישה
ודיבר אלי בזילזול כאשר ביקשתי גם אותו לבטל את ההזמנה ולהעביר את
הפרטים להנהלת החשבונות.
ערן ניסה לשכנע אותי לחדש את ההזמנה אך אני דרשתי סט מסנן + מנורת UV
כפיצוי על עוגמת הנפש. (הוא הבטיח אספקה חדשה בתוך שבוע נוסף).
ערן לא היה מוכן לשמוע תנאי כזה ואישר לי כי הוא ביטל את ההזמנה.
אמרתי לערן כי באותה קפדנות שהוא רשם את 16 ספרות כרטיס האשראי שלי
ותעודת הזהות - כך היה עליו לרשום את ספרות המכשיר הנייד שלי
ולהדגיש למתקין כי יש לתת התראה של כשעה בטרם ההתקנה
רק למספר זה.

לכל אורך הדרך , עם כל הגורמים עימם שוחחתי בתמי 4 , קיבלתי אותה ההרגשה
כי לא סופרים אותי.

אם כך מתייחסים אלי בשלב הקנייה - מה יהיה כאשר אזדקק לשרות.

נראה לי כי בתמי 4 , על כל 10 נציגי מכירות יש רק מתקין אחד מסכן.

לא רוצה אותם - יש בשוק עשרות דגמים אחרים של מיני ברים לשתייה !!!

בכל מקרה - אסור לתמי 4 לחייב את כרטיס האשראי שלי בטרם חתמתי על
תעודת המשלוח המעידה על האספקה בפועל.
לחילופין - תמי 4 היו צריכים לשלוח אלי בתום ההזמנה מייל או פקס
עם פרטי ההזמנה ולקבל את אישורי בחתימה.
במקרה כזה הייתי יכול לעלות על טעויות כגון רישום שגוי של מספר סלולרי
או פרט מהותי אחר כגון מועד אספקה.
הדרך היחידה לפנות לתמי 4 היא רק בטלפון.
אין להם מייל או אתר המאפשר להתקשר אליהם בערוץ אינטרנטי.

חויית השרות לה ציפיתי מחברה כה וותיקה - נפגמה קשות.
בחברות אחרות , לאחר ההזמנה , נוהגים לשלוח SMS ולהזכיר
את מועד האספקה.

מאחר ומדובר בעיסקה מרחוק בטלפון - זכותי לבטל את ההזמנה
בתוך 14 יום מאחר ואיני חתום על שובר העיסקה באשראי.

הפריט לא סופק ולכן תמי 4 אינם זכאים לדמי ביטול כל שהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבצע זיכוי ע"ס 3,143 ש"ח בכרטיס האשראי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
הלקוח רכש מכשיר בר פמלי ותואם מולו מועד התקנה.
לצערנו, לא עודכן מס' טלפון סלולארי במערכת במעמד ההזמנה הטלפונית.
מתקין שהגיע ללקוח בשעות התיאום, ניסה ליצור קשר עם הלקוח שעה לפני ההגעה לטלפון בבית אך לא היה מענה.
אין לנו ספק כי אם הטלפון הנייד של הלקוח היה מעודכן בעת ביצוע ההזמנה ע"י הנציג שהכניס ההזמנה למערכת, ההתקנה היתה מתבצעת כמוסכם.
לצערנו, לא היה ניתן להחזיר באותו היום את המתקין לביצוע ההתקנה.
אנו חוזרים ומתנצלים על כך.
התנצלות הועברה גם בע"פ בשיחה טלפונית עם הלקוח.
בברכה,
חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה