פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת חלפים לניקוי המיים במכשיר אחרי שהובטח שהם יסופקו אחרי 14 ימי עסקים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
מינוי להספקת פילטר ומנורה לניקוי המיים חיוב באשראי ואי אספקה של החלפים, שירות מזלזל והתנערות מאחריות, הם עובדים עם חברת שליחויות שקבעה איתי כבר מספר פעמים החודש ולא הגיע אפילו מבלי לטרוח לבטל, כלומר חיכיתי וחיכיתי לשווא אני לא יכולה להשתמש במכשיר
למרות פניות חוזרות ונשנות לחברה ואפילו דיברתי עם מנהלת תלונות הלקוחות בתמי 4, חוצפה כזו עוד לא ראיתי, פניתי לחברת האשראי לנסות ולבטל את העסקה ואני מקווה שאצליח לבטל כי התחייבתי לשלוש שנים וכנראה שתמי 4 לוקחת את הכסף מבלי לספק את השירות
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
משלוח החלפים היה אמור להימסר ללקוחה ע"י דואר השליחים.
לצערנו, בשל תקלה החבילה לא סופקה.
אנו מתנצלים על כך.
בתיאום שני מול הלקוחה, זו סירבה לקבלה חבילה.
בהמשך לפנייתכם לחברתנו, שוחחנו עם הלקוחה וביקשנו לשלוח טכנאי לאספקה מידית של חבילת החלפים
לצערנו, גם הפעם הלקוחה סירבה לקבל הצעתנו וביקשה בשלב הזה לא לקבל את החלפים.
אנו נשמח אם תיצור עימנו קשר לחידוש החברות במועדון הלקוחות.
בברכה, חברת תמי 4



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה