פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי שירות לתמי בר שיש בביתי. ביום ראשון התקשרתי להזמין שירות וביקשתי מראש שישלחו לי טכנאי המתעסק בבעיות קירור. שלחו לי טכנאי יומיים אחרי שלא ידע מה לעשות וביקש ממני לפנות לחברה לזמן טכנאי קירור. לאחר כמעט שבוע של תחינות וביטולי ביקור של טכנאי הגיע הטכנאי. שבוע שלם נותרו עם מכישר מקולקל. כאשר שאלתי למה לוקח לטכנאי להגיע כל כך הרבה זמן אמרו לי שכך כתוב שבהסכם שירות. ביקשתי את ההסכם שירות עליו אני חתומה ביודעי שלא קיים דבר כזה. לא קיבלתי הסכם כי לא קיים כזה. ביקשתי לבטל את ההתקשרות שלי עם תמי 4 בנוגע לאחריות על המכשיר , תמי 4 אנו כי איני יכולה כי יש הסכם שירות (שכאמור לא קיים כזה ומלבד זה שתמי 4 הכניסו אותי השנה על דעתם להמשך שירות מבלי לבקש את רשותי לחייב את כרטיס האשראי שלי) ואם אפסיק אצטרך לשלם 500 ש"ח עבור הטכנאי שביקר אותי. נכון להיום איני יכולה לצאת מהסכם שירות שכאמור לא קיים וללא חיוב של תמי 4 ע"ס 500 ש"ח שכאמור יכול לעשות ככל העולה על רוחו עם מספר כרטיס האשראי שלי.
נגרמה לי עוגמת נפש, בזבוז זמן,עלבון. סוג הנזק :
יציאה מההסכם שעליו שלא קיים ללא חיובים, ופיצוי. אני מעוניינת כולם יידעו שחברה תמי 4 היא חברה עם רמת שירות נמוכה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
ללקוחה מכשיר בר בייתי
משנת 2002 ועד היום (כבר 4 שנים) נמצאת במסלול מתחדש אוטומטי אשר מקנה לה הטבות שונות.

בתאריך ה 23/3/08 פנתה הלקוחה למוקד השרות ודיווחה על תקלה.

טכנאי שהגיע כבר ביום המחרת קבע כי נדרש תיקון קרור אשר אותו מבצע טכנאי מומחה - טכנאי קרור.

לצערנו, טכנאי מומחה שתואם לתאריך ה 26/3/08 בוטל ע"י הלקוחה בטענה שאינם נמצאים בביתם.

מועד חדש נקבע ל 27/3/08 (יום המחרת). טכנאי הגיע במועד זה ותיקן את התקלה.

מייד לאחר ביקור הטכנאי יצרה קשר הלקוחה עם מוקד השרות וביקשה לבטל את ההסכם.

הוסבר ללקוחה כי כחלק מהטבות ההסכם קיבלה את התיקון האחרון ללא תשלום ואם ברצונה לבטל ההסכם תצטרך לשלם עבור התיקון.



אנו מתנצלים על תחושותיה של הלקוחה כפי שפירטה בתלונתה.

בברכה,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה