פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ללא ידעת הלקוח 208 ש"ח החלפת מסננן נושא התלונה:
דהן עזיזה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לפני חצי שנה בחודש ספטמבר רכשתי את מתקן תמי 4 הוסבר במעבד ההתקנה כי כל חצי שנה מחליפים מסננן מהחברה וכי אין תשלום על ההחלפה {החלטתי לקנות מוצר של החברה משום שרוב בני משפחתי גם קנו ויצאו מרוצים מהשרות}לפני כשלושה שבועות הגיע שליח מטעם החברה ובו נאמר לי כי מחליפים את המסננן וכי עלי לחתום אף אחד מטעם החברה לא יצר קשר לא הסביר כי יש עלות החלפה ,פניתי לחברה קיבלתי תשובה ''שחתמת לפני חצי שנה על טופס וכי אתה מיודע שאתה מקבל ''הנחה'' בגין החלפת מסנן הסברתי לנציגת השרות כי לא קיבלתי טלפון מהחברה עצמה ובו אני מיודע לגבי המסנן ביקשתי לדבר עם מנהל או אחראי וקיבלתי תשובה שתוך 3 ימי עסקים אני אקבל תשובה.
כספי סוג הנזק :
החזירו לי את ה-208 ש"ח שגביתם ממני ללא ידעתי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח טופל לשביעות רצונו ע"י נציג שימור לקוחות בתאריך ה 13/4/08 קיבל הסבר מקיף בנוגע לעסקה אותה ביצע.

הלקוח בחר להישאר חבר במועדון הלקוחות.

בעקבות פנייתכם אלינו, יצרנו קשר שוב עם הלקוח בתאריך ה 15/4/08 אשר אישר כי אכן טופל לשביעות רצונו המלאה .

בברכה,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה