פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שמספרה 29244 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להבהיר כי הטיפול בתלונה לא הסתיים - לא לבקשתי, ולא מסיבות טכניות. הנזק הרבה יותר גדול מכפי שהערכתי תחילה - הרטיבות בחלק מקירות הבית מגיעה ל-50 סמ, ותמי 4 טרם החליטה לקבל אחריות על נזק שנגרם על ידי מכשיר שלה.
בנוסף לכך, המכשיר שבגללו נגרם הנזק ושהטכנאי, לדבריו, "לקח אותו לבדיקה, שכן - לדבריו של הטכנאי - היה פגום" נעלם.
דרור, המנהל הטכני, אמנם יצר קשר והציע שוב את אותה הצעה שהציע מיד לאחר האירוע - שנת שירות - אך נענה בשלילה, כי אין בכך קבלת אחריות על מכשיר - פגום או לא פגום - שגרם נזק של ממש.

פיזי, עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
קבלת אחריות לנזק שנגרם ותיקון הנזק. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בעקבות פנייתכם לחברתנו, שוחחנו בפעם השלישית עם הלקוחה.

היות וטכנאי שביקר בביתה לא ראה סמני נזק כלשהם סיכמנו עימה כי תעביר אלינו

אסמכתא לטענותיה.

וכי אנו נמשיך בטיפול מיד עם קבלתה .

חשוב לנו לציין כי בכל פעם הלקוחה מעלה טענה נוספת שלא הוזכרה בפנייתה הקודמת וכי אין ברשותה כל קבלה לתשלום לבעל מקצוע שלטענתה ביקר בביתה.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה