תלונה שמספרה 29244 |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להבהיר כי הטיפול בתלונה לא הסתיים - לא לבקשתי, ולא מסיבות טכניות. הנזק הרבה יותר גדול מכפי שהערכתי תחילה - הרטיבות בחלק מקירות הבית מגיעה ל-50 סמ, ותמי 4 טרם החליטה לקבל אחריות על נזק שנגרם על ידי מכשיר שלה.
בנוסף לכך, המכשיר שבגללו נגרם הנזק ושהטכנאי, לדבריו, "לקח אותו לבדיקה, שכן - לדבריו של הטכנאי - היה פגום" נעלם.
דרור, המנהל הטכני, אמנם יצר קשר והציע שוב את אותה הצעה שהציע מיד לאחר האירוע - שנת שירות - אך נענה בשלילה, כי אין בכך קבלת אחריות על מכשיר - פגום או לא פגום - שגרם נזק של ממש.
|
פיזי, עלבון ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת אחריות לנזק שנגרם ותיקון הנזק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|