פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיזול וניבול פה של נותני השירות ובמיוחד ערן נושא התלונה:
טל יוני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל אישתי יצרה קשר עם שירות לקוחות החברה בכוונה לבצע הזמנת בר של תמי 4, אישתי התבקשה למסור את פרטי כרטיס האשראי שלה כדי לחייב אותה ב 500 ש"ח והשאר ב 4 שיקים שווים,היא אמנם הסכימה למסור אותו בתנאי שהוא לא יחוייב עד שנקבל אישור מהם שאכן ניתן יהיה לבצע את הפרש החיוב בשיקים ואם לא אזי אנו לא נבצע רכישה כלל, ערן הסכים ואכן נמסרו לו פרטי כרטיס האשראי, למחרת חזרו אלינו והודיעו כי אין אישןר לביצוע העסקה בשיקים שלנו ואכן ביקשנו לבדוק אם אכן לא חוייבנו בכרטיס ונמסר לנו שכן חייבו אותנו והם מחייבים כל אחד באופן מיידי והם ידאגו להעביר למחלקת הנהל"ח בקשה לביטול העסקה ולזכות את כרטיס האשראי בחזרה בסכום של 500 ש"ח שנגבו מאיתנו במרמה וללא אישורנו וללא חתימה על הסכם ביננו לבין החברה, למחרת עדיין לא חזרו אלינו אז אנו יצרנו קשר איתם וניתקלנו ביחס מזלזל וניבולי פה מצד "נותני השירות" לאחר שביקשנו לדבר עם המנהל נאמר לנו שאין מנה והוא המנהל היחיד שם ושהם יחזרו אלינו כאשר הם (הנהלת החשבונות) יתפנו.
כספי, ויחס מגעיל סוג הנזק :
החזר כספי באופן מיידי, ופיצוי כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בעקבות בקשה של הלקוחה לשנות אמצעי תשלום ולאחר מכן לבטל עסקה, זוכתה הלקוחה בתאריך ה 28/4/08.

בפנייתה למוקד השרות, נמסר לה הדבר ואף נשלחה אליה אסמכתא לזיכוי בפקס.

בעקבות פנייתכם לחברתנו, שוחחנו עם בעלה של הלקוחה מאחר ולא היה ניתן להשיג אותה.

נמסר לו כי הזיכוי בוצע.



נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

בברכה, תמי 4



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה