פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תקלה חוזרת 4 פעמים בשרות הלקוחות צריך להמתין למענה כ-45 דקות
אין אפשרות לדבר עם מנהל השרות על אף שמובטח שהוא יחזור
השרות ללקוח גובל בשערוריה,כל תקלה עורכת עד לתיקונה 2 ימים

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

אנו מתנצלים על זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות, באפשרות לקוחותינו להשאיר הודעה במענה הקולי ואנו חוזרים באותו היום.

מעבר לכך, לנוחיות לקוחותינו, הורחבו שעות המענה הטלפוני במוקד שרות הלקוחות ומעתה ניתן להשיגנו החל מ 8:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב.

בעקבות בקשת הלקוח לשוחח עם מנהל, שוחח עימו מנהל הטכני של חברתנו בתאריך ה 29/4/08.

ללקוח מכשיר תמי 4 מחודש פברואר 2006.

הוסבר ללקוח כי מדובר במכשיר חשמלי אשר עלול מעת לעת לגרום לתקלות.

כמובן שנמסר ללקוח כי אנו מחויבים לתת מענה לתקלות ואכן ב 29/4 ביקר בביתו טכנאי אשר פתר התקלה.

בעקבות פנייתכם לחברתנו, נסינו ליצור קשר בשנית עם הלקוח אך בשיחתנו עם בנו, נמסר לנו כי הלקוח שוהה בחו"ל למשך תקופה של כ חודש ימים



נשמח לעמוד לשרותכם,

בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה