פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי מאוד - מתחת לכל בקורת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר של תמי 4 ביתי כשנה. לפני כחודשיים וחצי התקשרתי והזמנתי סנן חדש להחלפה. המתנתי כחודש וחצי והסנן לא הגיע. התקשרתי לחברה לשאול איפה נתקע הסנן? ונעניתי כי הנושא בטיפול. לאחר כשבוע אני מקבלת אס.אם.אס לפלאפון שלי ומכתב הביתה כי אני חייבת לתמי 4 208 ש"ח עבור סנן שקבלתי (והרי עדיין לא קבלתי אותו). אני מתקשרת שוב לחברה ושואלת על מה אני חייבת? הרי לא קבלתי את הסנן. והם טוענים כי יש בידם מסמך עליו אני "חתומה" כי קבלתי את הסנן. בקשתי שישלחו לי את המכתב המדובר. ומה מסתבר? השליח חתם בשמי והזדהה בשמי כאילו קבלתי את הסנן. ואיה הסנן? אין. התקשרתי שוב לחברה כי הרי מדובר במעשה פלילי - גניבה. הם יבדקו - לטענתם. שוב המתנתי והמתנתי וקבלתי טלפון כי הנושא נבדק בחומרה ברמות הגבוהות של תמי 4 וכי ב- 20 למאי בין 17:-20:00 יגיע אליי שליח עם סנן חדש. ה- 21 למאי הגיע ועדיין לא הגיע השליח עם הסנן. שוב התקשרתי בכעס לחברה ושוב נעניתי שהעניין בבדיקה.
במשך כל הזמן הזה המשכתי לקבל עוד 2 מכתבים על היותי חייבת 208 ש"ח לחברה.
האם זהו שרות תקין? הרי זהו השרות הגרוע מאוד מסוגו. בושה וחרפה לחברה שנחשבת כחברה "טובה" וזהו השרות שהיא נותנת.
עלבון סוג הנזק :
אני מעוניינת לבטל את כל העסקה ולקבל את כל כספי בחזרה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בהמשך לרישומים המופיעים בחברתנו, חבילת חלפים נשלחה ללקוחה במהלך חודש פברואר 2008.

ע"פ דיווח חברת השליחויות החבילה סופקה במועדה.

מאחר והלקוח מכחיש בתוקף קבלת החבילה, נשלח טכנאי לאספקת החלפים לשביעות רצון הלקוח.

אנו חוזרים ומתנצלים על מכתבי ההתראה שנשלחו בטעות ללקוחה בנושא תשלום החוב.

נשמח לעמוד לשרותכם

בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה