פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות למכשיר חדש נושא התלונה:
קונפורטי בתיה שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות בטלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי קונפורטי בתיה, מס' לקוח 1509073625.
ברשותי מכשיר חדש של תמי 4 שרכשתי לפני פחות מחצי שנה.
לפני כחודשיים התקשרתי לבטל את עיסקת השירות שעשיתם לי ע"ס 1872 ₪.
הובטח לי שהעיניין יטופל.
בתאריך 13 למאי אני מקבלת מכתב ממחלקת הגבייה שאני חייבת את הסכום הנ"ל .
לפני כ 10 ימים התקשרתי לגברת שירן ראובן נציגת הגבייה להבין את פשר החוב.
היא בדקה וראתה שבאמת העיסקה בוטלה, אך בטעות נשלח עליי מסנן למרות ביטול השירות ואני חייבת לשלם עבורו.
הסכמתי מייד לשלם אבל היא טענה שהיא צריכה להוציא חיוב חדש על המסנן והיא תחזור עליי מייד להסדיר את התשלום הנ"ל.
נכון לאתמול היא טרם חזרה והמכשיר שלנו שבק חיים, התקשרתי לשירות ומסתבר עקב החוב למסנן אין אני זכאית לשירות.
ביקשתי לשלם הבטיחו לחזור עליי , עד היום תאריך ה 27.5.08 לא חזרו אליי.
אני התקשרתי בעצמי שוב לגברת שירן ראובן נציגת הגבייה שהיא בשעה טובה הסדירה את החוב ואמרה שיחזרו עליי מהשירות לפתוח לי מועדון לקוחות על מנת שאוכל לקבל שירות.
כמובן שלא חזרו עליי.
אני עדיין לא מבינה למה לא מגיע לי שירות על מכשיר חדש.
ולמה אני צריכה לשלם עבור שירות עם המכשיר עדיין לא אצלי שנה.
אני מתקשרת לשירות לקוחות ואומרים לי כי עדיין לא הוסרה החסימה על החוב, למרות ששולם, ויחזרו עליי מחר.
בנתיים אני עם מכשיר שלא עובד.
הבאתם אותי למצב של איבוד עשתונות ,בזבוז שעות יקרות בטלפון ללא קבלת שירות.
אם הייתי יודעת שזה ככה, לא הייתי קונה את המכשיר החדש שלכם ועוברת לחברה אחרת.
הבחורה בשירות לקוחות לא הבינה מה לא בסדר ולמה אני עצבנית.


ביקשתי לדבר עם מישהו אחראי והיא אמרה שרק מחר יחזרו עליי.
בנתיים המכשיר לא תקין.
אחרי שצעקתי עליה בטלפון וניתקתי את השיחה בעצבים, היא חוזרת ומתנצלת שבדקו ומגיע לנו שירות כי אין אפילו חצי שנה מאז שרכשנו את המכשיר.
מעניין למה לאחר שצועקים רק אז הולכים ובודקים, למה לא בדקו מייד שהתקשרנו לבקש שירות שמגיע לנו שירות, למה מבטיחים הבטחות לחזור ולא חוזרים.
זה לא שירות שנותנים ללקוחות, אני מצטערת מאוד.
עלבון סוג הנזק :
שירות. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה