פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הסנן - חודשיים איחור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פניתי לחברה לוודא כי את הסנן אני אקבל לפני פסח. בשרות הלקוחות אמרו שישלחו לי את הסנן ועד היום 28/5/08 לא קיבלתי את הסנן שמגיע לי, ששילמתי בעדו ושחזרו בשרות הלקוחות והבטיחו לי שהנה הם שולחים לי אותו. אני כל יום מתקשרת ושולחת להם מיילים דרך אתר החברה, אני מקבלת הבטחות על ימין ועל שמאל שהם שולחים את הסנן ועדיין כלום!! ביומיים האחרונים אני משאירה הודעות והם גם לא חוזרים אלי. אני רוצה להפסיק את המנוי שלי אצלהם, לבטל את הוראת הקבע ושיקחו את המכשיר. כי פשוט נמאס לי!!
עוגמת נפש ומים לא מסוננים כבר חודשיים. סוג הנזק :
או שיספקו לי את הסנן בהקדם או שיבטלו את המנוי שלי אצלהם יחזירו את כספי ויקחו את המכשיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בעקבות פנייתכם אלינו, שוחחנו עם הלקוחה בתאריך ה 11/6/08 (יום קבלת התלונה).

הלקוחה מסרה כי החבילה נמסרה לידיה באמצעות שליח ב 16/5/08.

נבקש לציין כי בעקבות פניותיה למוקד השרות תואם מולה טכנאי שיספק לה את החבילה בשונה מהמתכונת הקיימת, ע"י שליח.

הטכנאי הגיע לבית הלקוחה ואף אחד מבני הבית לא נכח בו ולצערנו, הלקוחה גם לא עידכנה אותנו שחבילה כבר סופקה ע"י שליח ואין צורך בביקור הטכנאי.

אנו חוזרים ומתנצלים על העיכוב במסירה ובזמן ההמתנה למענה הטלפוני.

הלקוחה טופלה לשביעות רצונה המלא.

בברכה,

חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה