|
|
|
|
|
|
קבלת סנן ונורה לא במועד |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגיע אלי הביתה עם שליח סנן+נורה בלי שהחברה יצרה עימי קשר לתאום. לפי החישוב שלי הגיע חודש מוקדם מדי כמו כן לא ידועה לי העלות וכל נסיונותי להשיג את הנציגים בטלפון עלו בתוהו
|
שרות לקוי |
סוג הנזק : |
אבקש ליצור קשר לטלפון ולתת לי את כל המידע הנדרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הוסבר ללקוחה על נושא משלוחי החלפים (מסנן ומנורה) עלויות ותאריכי משלוח. התנצלתי בפניה על אי ההבנה. הלקוחה הביעה שביעות רצון מהטיפול. |
תגובה: |
הסבר על תהליכי המשלוח. |
פתרון: |
|
|
|