|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שקראתי כמה תלונות בודדות על תמי-4 מסתבר שלא רק אני מקבלת יחס כזה לקוי וחסר מקצועיות
ברשותי מכשיר של תמי 4 (מי שקורא לא לקנות !!!! הרבה אנשים לא מרוצים) בתקופת החודשים האחרונים כל חודש ביקר אצלי טכנאי שירות - תקלות שחזרו על עצמם וגם כל מיני תקלות חדשות בתקופה האחרונה הטכנאי כל שבועיים ביקר בביתי - אין צורך לציין שמדובר בהפסד ימי עבודה, קניית מים מינרלים, זמן ועוגמת נפש. במשפחתי 3 ילדים קטנים ואני בהריון הריצות לקניית מים והעוגמת נפש פשוט מוכפלות!!!!!
והחברה בשלה - לא אכפת לה שנפסיד ימי עבודה וכל שבועיים יבוא טכנאי - בושה
אני פניתי לשירות להחלפת המכשיר - חשבתי שכנראה נפלתי על מכשיר לא טוב מסתבר שיש המון אנשים לא מרוצים, כמוני !
גב' אפרת מפניות הציבור של חברת תמי 4 - מבטיחה דברים ולא זוכרת את הבטחותיה, אף מנהל אחראי כדי לדבר איתו לא קיים!
מנהלי תמי 4 - התביישו !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
באם לא מחליפים לי אל המכשיר אבקש לבטל את העסקה ולא רוצה להיות עמכם בקשר כלל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לאחר בדיקת המקרה נמצא כי היו מספר תקלות ברצף. מדובר בתקלה שעל אף המיומנות הגבוהה של הטכנאים לא אותרה לחלוטין. חזרנו ללקוח ומצאנו פתרון. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|