|
|
|
|
|
|
שרות ויחס מזלזל גרוע-מכשיר חדש פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יחס מחפיר אי אפשרות להגיע למנהל בכיר שודאי היה פותר את הבעיה בדקה וכולם היו מרוצים.
התחושה שאין לך עם לדבר אחרי שרכשתה את המכשיר וכל זאת שבוע מהרכישה דחפה אותי לבטל עיסקה.
כפי שאומרים למה חהכניס ראש בריא במיטה חולה היה לי טוב עם מי עדן שוכנעתי עי אשתי והנה זאת תאות???? חבל הכל בגלל נהול כושל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לאחר בדיקה מול הלקוח הוסבר כל הנושא. ניתן פתרון הולם את צרכי הלקוח. בנוסף התנצלתי בפניו על תחושתו. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|