פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני נושא התלונה:
קל אורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברגע זה אני מנסה מספר פעמים להשיג נציג שרות. ואין מענה. ניסיתי להתקשר למרכזיה וגם אין מענה. התקשרתי למחלקת הזמנות ושם היה מענה מידי. אני הועברתי דרך אותו נציג שענה לי לשירות ואני עדיין כרגע בהמתנה.
אני חושבת שעסק מוכיח את עצמו במתן שירות מידי דווקא עם לקוחות קיימים. אם אני מרוצה מהשירות אני אהיה השגרירה הנאמה ביותר והטובה ביותר עבורכם.
פישלתם...
עלות וזמן המתנה. סוג הנזק :
שיפור המענה הטלפוני בכל השלוחות. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל יחידה לפניות הציב שם ותפקיד:
נציגת היחידה לפניות הציבור שוחחתה עם הלקוחה . נמסר ללקוחה כי אנו עושים כל מאמץ על מנת לקצר את זמני ההגעה. בנוסף נוספה לאחרונה כחלק משיפור השירות משמרת ערב כך שניתן ליצור איתנו קשר מהשעה 8:00 בבקור ועד השעה 20:00. התנצלנו בפני הלקוחה והבענו תקווה כי בעתיד תזכה לשירות הטוב ביותר. תגובה:
שיפור מתמיד בזמני ההמתנה לשיחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה