פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ספקו את הסחורה כפי שהובטח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי4 ב21.12.05 ומאז קבלתי רק נורה אחת ושני מסננים.התקשרתי אליהם אמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי .בחורה בשם אתי, לציין שהיתה אדיבה, בדקה ואמרה נכון לא קבלת את המסננים והנורות ששלחנו, רואים שאחד סרבת לקבל (כי לא הייתי בבית ושכן לא היה מוכן לקבל משהו שהוא לא יודע מה בחבילה ) ומגיע לך עוד שתי נורות ושלושה מסננים וכשאמרתי , שהסך הכל במשך שלוש שנים מגיע לי 3 נורות ו-6 מסננים אז ההפרש עוד2 נורות ו-4 מסננים. אמרה שתבדוק ותחזור אלי. אכן חזרה ואמרה שבדקה לפי הרשומים שמגיע לי רק 2נורות ו-3 מסננים.(במקום 4) בקשתי שישלחו לי את החתימות שאכן קבלתי כפי שהיא מציינת, אמרה שהיא לא יכולה כי חלפו מאז כמעט 3 שנים.
ומאחר ואין תיאום במה שהיא אומרת לבין מה שאני קבלתי , התעקשתי לקבל הוכחה לדבריה.אמרה שלא יכולה כי אין להם את המסמכים מאז. כמובן שלא הסכמתי עם דבריה,והחלטתי לפנות להנהלה שלהם במכתב חריף. והנה אחרי כרבע שעה מתקשרת אלי אותה בחורה ואמרת לי, מה שאגיד לך עכשיו לא ימצא חן בעיניך,בדקתי שוב ומגיע לך רק נורה אחת ו-2 מסננים. שאלתי מה קרה, אמרה לא לקחתי בחשבון שקבלת בתוך המכשיר נורה אחת ומסנן אחד שהתקינו לך. זה כבר היה יותר מדי , האם אני קונה מכשיר "קופסה " ריקה ללא מסנן וללא נורה? ומדוע לא קבלתי את החלקים במשך כל השנים, כפי שהבטיחו כל חצי שנה ,לטענתם הם שולחים עם שליח, אם לא נמצאים בבית משאיר אצל אחד השכנים. וכששאלתי למה לא מתאים מראש אמרה שהם לא נוהגים להתקשר לתאם כי יש להם אלפי לקוחות. הייתי המומה מהתשובה שלה.מקווה שהשיחה איתה מוקלטת כדי שיהיה לשמוע זאת שוב. בכל אופן המדיניות שלהם כל כך לא עיסקית ולא מכבדת את הלקוח,שולחים מבלי לתאם. הלקוח לא בבית משאירים אצל שכן ובזה מלאו לכאורה את תפקידם? איזה מין סדור דיבלי זה? ואכן פעם אחת התקשר אלי שכן ואמר שיש פה מישהו מתמי 4 ורוצה להשאיר אצלי משהו ,ומחייב אותי לחתום לו. אני לא יודע מה יש בפנים ולא רוצה לחתום בקשתי לדבר עם השליח ,דברתי איתו למה לא תיאם איתי אמר שהם לא מתאמים הם באים. אמרתי שאני לא יכולה להגיע ,אני בתל אביב, שיתאם ויגיע בזמן אחר. לא תאמו ,שלחו בדואר.אני לא מבינה מה כל כך קשה לצלצל ולתאם הרי זה המינימום המחיב שרות ללקוח.
כמו כן ברצוני לציין שרכשתי מכשיר מתערוכה,כי אמרה שאוכל לקבל אותו ב-3000 במקום 3600 אך בפועל חייבו את חשבוני לפי 3600 כפי שפורסם על החדשים במבצע. וכשפניתי אליהם אמרו שאני לא הבנתי נכון המחיר של החדש 4600 והמבצע 3600 וכך קבלתי ואינם יודעים דבר שזה מתערוכה.וכשבקשתי לדבר עם אותה מוכרת שמכרה לי אמרו שהיא כבר לא עובדת אצלם. וכשאמרתי במפורש שהסכמתי לרכוש את המכשיר,מהתערוכה בגלל העלות הנמוכה יותר, והנה רשמתם מחיר רגיל.אמרו נבדוק את העינין ונחזור אליך.הם לא חזרו. כשאני פניתי אליהם שוב אותה תשובה , הבחורה כבר לא עובדת כאן ואין לנו אפשרות לדעת מה הבטיחה לך.נשאלת השאלה האם זו חברה שמשרתת 15000 לקוחות או שזו חברת קש שהיום מבטיחים ומחר לא יודעים מי הבטיח או עשה את העיסקה.יש כאן הונאת הצבור עד שמקבלים את מספר כרטיס האשרי ואחר כך צריך להאבק איתם כדי לקבל את המגיע.
לסכום יש לנו כאן עסק עם:
רמאויות,שקרים וניצול לקוחות שהולכים שולל לפרסומי הסרק שלהם.אי לכל האמור,
מבקשת לראות את החתימות שאכן אני קבלתי את מה שהם אומרים.אחד משני הצדדים צודק. היה ואם אני טעיתי אתנצל היה והם טעו יחויבו להחזיר לי את ההפרש ולהשלים לי את החסרבתוספת פיצו כספי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן .
מבקשת את טיפולכם המסור.
בתודה מראש.
אי הספקת הסחורה שהובטחה בעיסקה סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה