פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תמי 4 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר תמי 4 קרוב ל-20 שנה. שידרגנו את המוצר פעמיים ועד היום היינו מרוצים. לפני כמה שנים שידרגו לנו את המכשיר וסיכמנו שנשלם דמי חבר בנוסף לסנן ולמנורה, על מנת לקבל שירות בבית. לפני כחודש (איני זוכרת את התאריך המדוייק), התקשרתי לבקש שירות למכשיר שלי. המוקדנית הודיעה לי שיש לי מכשיר ישן ושכדאי לשדרג אותו. לא השתכנעתי ואמרתי שאני כרגע רוצה לתקן אותו (זרם המים כמעט אפסי). היא אמרה שתחזור אלי. חיכיתי כשבוע וכשלא חזרו אלי השארתי בקשה לטכנאי באינטרנט - אתר הבית שלהם. מאחר
ולא שמענו מהם בעלי כעס וביטל את כרטיס האשראי. הם התקשרו כעבור יומיים ורצו לדעת למה ביטלנו אותו - הם ידעו להתקשר מהר מאוד. בעלי אמר למוקדנית שאנו רצינו שירות בבית כמו ששילמנו עד היום, ומאחר ולא מקבלים אותו אז ביטלנו את הכרטיס, אין צורך לשלם על שירות שלא מקבלים. היא ניסתה לשכע אותו לשדרג אך הוא רצה רק שירות. היא אמרה שיעשה שוב פעם הוראת תשלום והיא תשלח טכנאי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבואו לתקן את המכשיר מאחר ושילמו על כך פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה