פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מלווה בזילזול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
1) תיקונים שעד לאחרונה ביצעו כרגיל ע"ח השירות נפסקו פתאום בטענה שע"ז אין שירות ומה שביצע עד לעכשו הינו לפנים משורת הדין,

2) חלקים מצחיקים של כמה שקלים שעד לאחרונה התאפשר לרכשו אצלם תמורת תשלום גם זה נפסק פתאום בטענה שזה מגיע עם כל הברז קומפלט בסכום של 1400 ש"ח,

3) מכריחים אותך להחליף כל הברז תמורת 1400 ש"ח וזאת בשעה שצריכים רק להחליף את חלקים הנ"לתמורת שקלים בודדות.

4) מדובר במוסד לתלמידים הנמצאים בתנאי פנימי' כל הזמן,

5) מעבר לזה השירות מלווה בזילזול משווע אומרים כל הזמן החלק לא נמצא צריך להגיע הטכנאי מגיע שוב בלי החלקים ושוב צריך להגיע ושוב צריך לגיע ולבסוף נזכרים להגיד לך שזה לא כלול בשירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל יחידה לפניות הציב שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח. הוסבר ללקוח כי אנו רוצים ונשמח להגיע ולתקן את המכשיר. הוסבר כי הסכומים עליהם דיבר לא עולים בקנה אחד עם המחירים שלנו. סוכם כי אנו נשלח טכנאי לתיקון המכשיר והחלפת החלקים התקולים בתשלום. הלקוח קיבל את דברי ברוח טובה. תגובה:
הגעת טכנאי לצורך הערכת התיקון ותיקון בשטח על פי החלטת הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה