פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מחפירה,עוגמת נפש וזלזול באנשים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
03/09/2008

לכבוד,
מנכ"ל תמי - 4
הנהלת תמי – 4
משרד ראשי


שלום רב,

הנדון : התייחסות מחפירה ללקוח חדש תוך גרימת עוגמת נפש,זלזול ושרות לקוי ביותר.

שמי חיים דיין,מס' זהות 022325575.

אני נמנה בין לקוחות מי עדן כ -11 שנים.החלטתי לאחרונה (בגלל מפעל הסינון החדש של מקורות) לעבור למכשיר התמי -4 שלכם.יזמתי קשר באינטרנט וחיש מהר יצרו איתי קשר טלפוני,"חשוב" לציין במהירות האור!!!
סגרתי עסקה עם מוכרת בשם אתי אילוז.מסרתי כמובן פרטי כרטיס האשראי,קבלתי תאריך ושעת התקנה לאתמול 02/09/2008.ליתר ביטחון יזמתי קשר בתאריך 01/09/2008,יום לפני,כדי לוודא סופית הגעה בין 0730 ל0930 בבוקר.
לקחתי חצי יום חופש (שבסופו של דבר התארך ליום חופש על חשבוני) וחיכיתי למתקינים. ביום ההתקנה בשעה 0900 יזמתי קשר עם החברה,לאחר טרטור טלפוני (4 העברות) הגעתי ליעדי שרק רציתי לשאול מה קורה עם המתקינים.
לתדהמתי הטלפנית מודיעה לי שלא יגיעו וישנה בעיה וגם בקשה שאמתין על הקו.המתנתי......ייייי!!!!!!! לאחר מכן היא מעבירה לי את אשת המכירות אתי אילוז שמודיעה לי בזו הלשון,שימו לב, "אין את הצבע שבחרת,בגלל זה הם לא יגיעו אליך" . לרגע חשבתי שאני נמצא בתוכנית מתיחות ואפילו שאלתי אותה אם אכן זה כך. והיא רצינית!!!.
מנהלים,מנהלות,מנכ"ל, יושבי ראש,דירקטורים! זה נכון מה ששמעתי?!
והנה ההמשך,אתי אילוז,אמרה לי שאתן לה לבדוק כדי שהמתקינים בכול זאת כן יגיעו אלי. אני ממתין כשעה נוספת ושוב יוצר קשר עם החברה.אומרים לי שזה בבדיקה וביקשתי שיחזרו אלי כדי שאוכל אולי לעבוד את חצי יום השני.
כמובן שצלצול לא הגיע.יזמתי שוב קשר עם החברה,ניסיתי להגיע אל אחד המנהלים אבל בתמי 4 אין טכנולוגיה טלפונית כך שאי אפשר להעביר שיחה מהשרות למכירות.במקום שהטלפנית תבצע את העבודה היא מודיעה לי להתקשר שוב (איזה עצבים) ולנסות במכירות לדבר עם מנהל.רבותי איפה אתם באולימפוס??? אי אפשר לדבר לא עם מנהל ולא עם ההנהלה,מה קורה פה ? 11 שנים במי עדן קיבלתי שרות ללא דופי.
לאחר עוד כשעה יצרה איתי אתי אילוז סוף סוף קשר. בקשתי לדבר עם מנהל. היא אמרה לי שהוא נכנס לישיבה והבטיחה שתוך שעה שעתיים מנהל יצור עימי קשר.
עד לרגע כתיבת מכתב תלונה זה אין מנהלים בתמי 4. או שיש יותר מדי ויש מריבות מי יתקשר אלי ראשון.

עוד יותר מעצבן,אין מלה אחרת,פשוט עצבים,עוגמת נפש,הפסד כסף,טלפונים לשווא. והכוונה היא שאין לי שום תמי 4 בבית אף אחד לא יוצר קשר ועוד יחייבו אותי בתשלום הראשון בויזה!!! מה אתם אומרים על זה מנהלים?,ואתה מנכ"ל מה אתה אומר על זה?

אני לא יודע מאיפה הביטחון העצמי שלכם שמתבטא במתן זלזול משווע ללא גבולות לאנשים וללקוחות.
מה האם המכירות ואיכות המים בארץ נותנים לכם את הכוח הגדול והעצום לשרות לקוי מהיסוד,ללא שום בקרה מנהלית.

דרך אגב אין להנהלת תמי 4 מס' פקס או אי מייל לתלונות,חייב מס' מזהה,שאין לי אם אני עדיין לא לקוח!!! בושה!!!
שלחתי פקס בנוסף לכול הסיפור הקפקאי הזה,עם כול התלאות והעוגמת נפש.אבל ההנהלה והמנהלים בישיבות,אף אחד לא טרח ליצור קשר לקבלת הפקס.הפקס זה למכירות בלבד או למתן שרות אחר.הלוואי שהייתם מתייחסים ללקוח אחרי המכירה כמו לפניה .

אני דורש שיחה עם מנכ"ל תמי 4. (לא עם אחראי צוות או מנהל שלא כפוף ישירות למנכ"ל)
אני דורש פיצוי כספי על עוגמת נפש והפסד של יום עבודה.גם לפי החוק!
אני דורש שלא תחייבו אותי בשום צורה בתשלום הראשון.אסור לכם!
אני דורש כאזרח שיפור מיידי של השרות הלקוי והעגום שלכם.

בהרגשה עגומה ומרירה,

חיים דיין
050-6986364
העתקים :
משרד עו"ד דיין,נצרת עילית
משרד עו"ד איילת זכרוני,עפולה
עיתון העמק והגליל
עיתון כול הצפון
עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר בדיקת הלקוח יצרנו עימו קשר והתנצלנו על השתלשלות המקרה. ניתן ללקוח פתרון אשר היה מקובל עליו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה