זלזול מוקדן ממוקד השירות ע"י ניתוק שיחה בפרצוף הלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של החברה 10 שנים. המכשיר התקלקל. התקשרתי בבוקר, התבקשתי להתקשר עד שעה 20:00. התקשרתי ב-19:30 וענה לי תקליט שהמשרדים סגורים עכשיו, ולידיעתי המשרדים פתוחים כל יום בין השעה 8:00 ל-8:00 בערב......
ניסיתי להתקשר למכירות, שאולי יעזרו לי, אבל ענה לי בחור שלא הזדהה ואמר, שיש הרבה שיחות והוא מעביר אותי לשירות. לא הספקתי להגיד לו שסגור שם. התקשרתי שוב, וענה לי אותו בחור, שכמובן לא הזדהה. ביקשתי שלפני שהוא מעביר אותי שישמע אותי עד הסוף. בתגובה הוא ניתק לי את הטלפון בפרצוף. התקשרתי שוב, וניסיתי להגיד לו שניתוק בפרצוף לא מנומס ולא מוסיף כבוד לא לו ולא לחברה בה הוא עובד, ובתגובה הוא ניתק לי שוב בפרצוף. בפעם השלישית הוא לא נתן לי לדבר וברגע שזיהה את קולי ניתק שוב. בפעם הרביעית כשהתקשרתי, ענה לי בחור אחר, אשר לפחות שמע אותי ודיבר בנימוס ושלל את התנהגות קודמו, אך ביקש שאתקשר בבוקר כי הוא לא יכול לעזור לי עכשיו. הבעיה שבבוקר אני עובדת, ולא תמיד מתאפשר לי להתקשר בבוקר. אני כל כך מזועזעת מהשירות הגרוע שקיבלתי, כך שאני מבקשת שתבררו מי החוצפן (זה היה בחור, בשעה 19:40 לערך). אם לא תטפלו משמעתית בנושא, אני אבקש מכם לבוא לקחת את המכשיר, למרות שאני נהנית ממנו, ואתקשר עם חברה אחרת.
יש פתגם שאולי רצוי שתשננו לעובדיכם: לבנות שם טוב צריך שנים, להרוס אותו מספיק שניות. וזה מה שקרה פה. עכשיו אני ומקורביי אשר שמעו את הסיפור וראו כמה אני נסערת מהזלזול בי, שוקלים ניתוק מחברת תמי 4 בשל חוסר הכבוד של עובדיה, למרות שהמוצר שלה מעולה.
|
|
|
|
|