פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הוזמן מכשיר תמי 4 משפחתי. הגיע טכנאי להתקנה ולמרות שבשיש הקיים היה פתח ששימש בעבר כסבונייה, התעקש הטכנאי לקדוח פתח אחר. אין לנו רשות מבעל הדירה לקידוח. מה גם שהשיש חדש ואולם הפתח מתאים להתקנת המכשיר. גם האחראי על הטכנאי סרב לאשר התקנה אלא אם הטכנאי יקדח פתח חדש. רצינו להתחייב בכתב ולתת אחריות שלנו שלא נתלונן לגבי כתמים שיווצרו,אולי,ו/או התזה כלשהי של מים. ואולם הוא סרב, לקח את המכשיר והלך.אנחנו עדיין מעוניינים במכשיר ואנו תמהים אם המחלקה לתלונות הציבור יכולה להתערב ולאשר התקנה של המכשיר דרך הפתח הקיים..
התקנה מכשיר תמי 4 משפחתי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה הזמין מכשיר מסוג תמי בר פמלי. לצורך התקנת המכשיר יש לבצע קידוח בשיש בקוטר של 10 מ"מ בלבד. הלקוח ביקש להשתמש בחור קיים שקוטרו כ35 מ"מ. קוטר זה הינו גדול משמעותית וקיים חשש סביר לנזק כתוצאה מנזילה מהקדח הגדול. הוסבר ללקוח כי לצערינו לא נוכל להתקין. הלקוח לא חוייב בכל תשלום בגין הגעת המתקין.מסרנו כי במידה ויהי שינוי בהחלטתה נשמח להגיע ולהתקין את המכשיר. תגובה:
התנצלנו בפני הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה