פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל ומשפיל נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:


ביום 22-09-08 התקשרתי והודעתי על תופעת של חוסר זרימה במים חמים וקרים ובנוסף טעם לוואי חזק במים
לאחר שטיפת המערכת בהמלצת המוקדנית ( שטיפה של הרבה פעמים כבר)
נאמר לי כי הספקת הסננים תוקדם ותזורז ל48 -שעות
בעודי ממתין וכמובן לא הגיע ולא התקשרו
הודעתי שוב על כך ובקשתי לא להשאיר אותי בחג ללא מכשיר היות ואני לא יכול לעבוד איתו עקב טעם הלוואי במים
הובטח לי שוב כי זה יעבור לטיפול מהיר ובנוסף ביקשתי לדבר עם מנהל השירות
ומסרו לי כי הוא יצור עימי קשר אך כמובן שגם זה לא נעשה
הבנתי שלא יגיע הודעתי שוב ביום 28-09-08
שאני עדין מנותק מהמכשיר הובטח ע"י וורד כי יגיע אלי לפני החג אך ממש לא נעשה כך
ברצוני לציין שאני רואה בחומרה את נושא הזלזול והנני רואה בכך אי כיבוד הסכם השרות

קובי שדר
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי ופתרון הבעיה מידי. או החזרת מכשיר וזיכוי כספי מלא על אי כיבוד הסכם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח ונמצא פתרון . התנצלתי בפניו על העיכוב. תגובה:
הגעה מיידית של החלקים לצורך החלפתם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה