פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי זמן המתנה ממושך בגין תיקון חוזר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.10 פניתי לחברה לא יצאו לי מים מהמכשיר קבעו לי טכנאי ל-15.10 הטכנאי החליף מנורה וסנן אחרי שהוא הלך גיליתי שאין מים קרים התקשרתי לחברה
שוב קבעו לי ביקור טכנאי ל-20.10 שוב היה טכנאי שהחליף חלק במכשיר לאחר שמוש במכשיר גיליתי שיש נזילה מהמכשיר שוב פניתי לחברה מצער שאני נאלצת לחכות עד 28.10 מאחר והם היו מוכנים לקבוע לי רק למחרת בין 11.30 13.30
כמה ימי עבודה אני צריכה להפסיד בגין תקלה חוזרת הם היו צריכים לעשות שנמיניות באויר כדי שהטכנאי יגיע אלי עוד באותו היום בשעה שנוח לי או מקסימום למחרת
כשבקשתי לדבר עם אחראי נענתי בסרוב אמרו לי זו גם התשובה שתקבלי ממנו
אני חושבת שזו חוצפה ממדרגה ראשונה אני משלמת 600 שקלים בשנה כדי לקבל
שרות בעת הצורך אך אני מרגישה שפשוט מזלזלים בי כלקוחה מאחר שאין מישהו
אחר שיכול לתת שירות למכשירים שלהם וחבל.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
שירות בזמן אמיתי במיוחד שמדובר בתקלה שלא תוקנה כהלכה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
ללקוחה מכשיר משנת 2003. בתאריך 12/10/08 יצרה עימנו קשר ודיווחה על תקלה במכשיר. מדובר בתקלה מורכבת אשר הצריכה טכנאי בכיר. ולכן זמן התגובה היה ארוך מהרגיל (הגענו תוך 72 שעות).
התנצלתי בפני הלקוחה על תחושתה והובטח שנעשה הכל על מנת למנוע מקרה זה בעתיד.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה