פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהמוצר נושא התלונה:
פרץ ירון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2006 רכשתי מערכת סינון מים מתוצרת תמי 4 אשר מותקנת מתחת לשיש והברז מעל לכיור בתוכנית של שרות וחלפים לתקופה של 36 חודש וזאת לאחר שהשתכנעתי ע" איש מכירות מפולפל ושנון מחברתכם לרכוש את המוצר "האיכותי ביותר הקיים בשוק " , לאחר כמעט כשנתיים של יסורים ונסיון מר עם המוצר אני יכול לבשר לכם באחריות מלאה שזאת הקניה הגרועה ביותר שעשיתי ובמילים עדינות אני מאד מאוכזב מהמוצר ומרמת השירות הנמוכה לה אני זוכה התלונה שלי מבוססת בעיקר על כך שאני סובל מאיכות מים ירודה בעלת טעם לוואי שמתגבר לאחר כ-4 חודשים (ברגע שהסנן לא מצליח להחזיק מעמד )ויש להחליף סנן למרות שהובטח כל שישה חודשים ואני לא מדבר על מנורת ה-UV שנשרפת ללא סיבה ומפסיקה באופן מיידי את זרימת המים ואני נאלץ לחזור לרכוש מים מינרלים , לאחר כמה שיחות עם בכירים בחברה הפתרון שנמצא הוא להוסיף סנן קוקוס נוסף (מה שמוכיח שאכות הסננים ירודה אם נזקקים לתגבורת כזאת )למרות זאת עדין איכות המים שלי גרועה ואני נזקק להחלפה של סנן לפני הזמן .
לאחר פניות חוזרות ונשנות למחלקת שירות הלקוחות שלכם ולאחר שעברתי כ-5 מנהלים ללא הצלחה הפתרון היצירתי ביותר שקיבלתי הוא לפנות לעיריה באזור מגורי כדי להתלונן על איכות המים בעיר, לאחר בדיקה שערכתי עם בכירים במחלקת המים בעירית חולון הם הודו שזוהי טענה מופרכת לחלוטין ובעיקר ידוע להם שחברות לטיהור מים למינהם שולחות את לקוחותיה לעיריה על מנת לנפנף אותם.
לאחר כל פניותי קצה סבלנותי ואני מעוניין לקבל את כספי בחרה בתוספת של עוגמת נפש .
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הכסף בחזרה עם פיצי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
ללקוח מכשיר מסוג תמי 4 תת כיורי משנת 2006. הוסבר ללקוח כי אנו מספקים את הסננים באיכות הגבוהה ביותר ומכשירונו עומדים בתוי התקן המחימירים ביותר. הלקוח העלה כי מעוניין לרכוש מכשיר מתקדם יותר. ניתן לו מחיר אטרקטיבי במיוחד. תגובה:
ניתן הסבר ללקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה