פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול ושירות גרוע. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אימי רכשה לפני כ 8 חודשים מכשיר תמי 4 , כבר לאחר חודש התקלקל המכשיר , טכנאי הגיע במהירות (שלא כמו בפעמים הבאות) ותיקן את התקלה.
אך לצערה של אימי המכשיר ממשיך להתקלקל בתדירות גבוה 4 פעמים בחצי השנה האחרונה(!!!)(אולי זה מקור השם תמי 4)?
לאחר הפעם הרביעית אימי ביקשה שיחליפו לה את המכשיר למכשיר חדש או שיעניקו לה לחלופין אחריות נוספת לשנה ללא תשלום.
במהלך דין ודברים עם נציג שירות הלקוחות גילתה אימי שהיא רשומה "לשרות לקוחות" משמע שהיא רשומה ללא ידיעתה להארכת תקופת האחריות בעלות של 720 ש"ח לשנה.
כמובן שבקשתה של אימי לבקשת מכשיר חדש ו/ או אחריות לשנה נוספת ללא תשלום נפלה על אוזניים ערלות.
כספי סוג הנזק :
מכשיר חדש ו/או אחריות נוספת לשנה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך 20/4/08. בתאריך 11/9 (יום חמישי)עקב תקלה נשלח טכנאי לתיקון המכשיר תאריך 14/9 (יום א). בתאריך 13/11 הלקוח יצר קשר שוב ונשלח טכנאי מיידית הטכנאי ביצע בדיקה יסודית ודיווח למנהל טכני מהשטח. כמחווה של רצון טוב הוארכה האחריות ללקוח. תגובה:
התנצלות בפני הלקוח על תחושתו. ובנוסף הארכת אחריות למשך שלושה חודשים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה