פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח על ידי נציג מכירה בעת רכישת תמי 4 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יוני נתניהו 1/ג אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום קניתי תמי 4 לפני כחודש בערך והופתעתי לגלות שלאחר "הנחה" שנציג המכירות נתנן לי הדברר כשקר.

הנציג בשם אריאל אמר לי "שלאחר שיחתו עם מנהלו, הוא אישר לו באופן חריג הנחה בתשלום החודשי ( 79 שח לחודש במקום 89 שח ל36 חודשים) לא כולל הובלה והתקנה על סך 299 שח.
הסכמתי וסגרנו עסקה. לאחר שהגיע המוצר בררתי עם מקרים שרכשו את אותו המוצר שהם שילמו 89 שח לחודש כולל הובלה והתקנה.
לאחר חישוב קל התברר לי שנציג המכירות רימה אותי שלקח ממני הובלה והתקנה שסכום ההובלה וההתקנה שווה בערכו להפרש התשלומים שבין 79 ל 89 שח לחודש. אז הבנתי שלא קבלתי שום הנחה אלה הוא השחיל לי את ההובלה במקום ההנחה.
פניתי אל החברה לבקשת הסבר ונאמר לי שכולם משלמים על הובלה והתקנה. בקשתי להגיעה להסדר או לבטל עיסקה ואמרו לי שהבדקו את זה ולא חזרו אלי.
יש לי את המוצר כבר חודש (לאחר עוד מספר פניות אל שרות לקוחות שלא קבלתי עוד תשובה ) פניתי היום עוד הפעם לנציגי הלקוחות ונאמר לי על ידי הנציגה בשם בת אל שלא רשום לה שום פניה ולא ידוע לה על מה מדובר בנוגע לברור ושאי אפשר להגיע להסדר ומכוון שעבר כבר חודש ימים לא ניתן להחזיר את המוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסדר כספי או החזרת המוצר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח יצר קשר על מנת לרכוש מכשיר מסוג תמי בר פמלי. ניתן ללקוח מחיר של 89 ש"ח למשך 36 חודש. מחיר זה אינו כולל את דמי ההתקנה.לאחר משא ומתן ניתן ללקוח מחיר מוזל של 79 ש"ח למשך 36 חודש (לא כולל התקנה). בשיחה עם הלקוח מוסר כי "שמע" שחברו רכש מכשיר במחיר זול יותר ולכן רוצה את ההחזר. תגובה:
התנצלנו בפני הלקוח על תחושתו. הוסבר ללקוח כי ניתן לו מחיר מוזל מלכתחילה למכשיר.
לבקשת הלקוח לביטול עסקה ניתנה לו האופציה לבטל את העסקה בניכוי של מסנן בסך של 217.50 ש"ח. הלקוח רוצה לחשוב על כך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה