פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבזה של טכנאי החברה - עזיבתו אתה מקום ללא התקנת המכשיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני תאריך 8 בדצמבר 2008 ביקר בביתי טכנאי על מנת להתקין את מכשיר המים – תמי 4. לאחר שבדק את השיש בביתי החליט כי השיש אינו בטיחותי.
ביקשתי ממנו שאת המכשיר יתקין על פי כישוריו אולם כאשר ייאלץ לבצע חור בשיש, החור יבוצע על פי בקשתי והחלטתי. (שהרי אני בעל הבית !!!!!!!!!)
הטכנאי בתגובה עזב את ביתי.
אני מבקש למחות על התנהגותו של הטכנאי שאינה ראויה ובסה"כ מבזה את החברה בה הוא עובד. שהרי לא התכוונתי להתערב בקטע הטכני/מקצועי אולם בקטע - האסתטי זהו ביתי שלי ואני המחליט הבלעדי איך ייראו פני הדברים.
לאחר בירור עם הגב' אפרת נאמר לי כי הטכנאי פועל על פי מדיניות החברה.
אני ורעייתי רואים בחומרה רבה את גישתה של החברה כלפי לקוחותיה ומרגישים פגועים מאוד מעצם ההתנהגות שכן זוהי אמורה להיות רק תחילת דרכנו המקצועית ואוי לנו אם אנו מתחילים כך.
המכשיר שרכשתי הנו בין היקרים ביותר בחברה. מלבד זאת ששילמתי עבור ההתקנה.
אישתי ואני מפסידים ימי עבודה ובתמורה מקבלים יחס מזלזל.

עוגמת נפש, השפלה וזלזול סוג הנזק :
פיצוי כספי על אובדן ימי העבודה שלי ושל אישתי והתקנה לשביעות רצוננו. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
המתקין הגיע ללקוח אך למרות כל האפשרויות שניתנו ללקוח . הלקוח בחר להתקין את המכשיר קרוב מאוד לכיריים דבר אשר אינו עומד בהוראות ההנדסה להתקנת המכשיר. ניתן ללקוח הסבר מקיף על סיבת ההחלטה שלא להתקין. תגובה:
** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה