פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה על מספר תלונה 36375 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לא נאמר ולא חתמתי על שום חוזה גם בקנית המוצר וגם בתלונותי החוזרות לחברת תמי 4 על תנאי ביטול עיסקה כמו (לשלם על עלות הפילטר)
נאמר לי לאחר קבלת תלונה על ידכם שמנציגת השרות (אפרת) "שהם מוכנים לבטל את העסקה אבל!! שאני צריך לשלם על עלות הפלטר".

לא קבלתי תשובה מספקת אלה תשלום נוסף על ביטול עסקה שאני חוזר ואומר (כמו שרשמתי בתלונתי הקודמת 36375) אם הכניסו לי את זה בהפוכה.
וזה בושה לחברה כזאת שמכבדת את עצמה
עלבון סוג הנזק :
הסדר כספי או אחר,ביטול עסקה ללא כל עלות מצידי כל לא נאמר לי ולא נשלך לי שום תקנון על ביטול עסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח הוסבר נושא תעודת ההזמנה של המכשיר בה מפורט נושא המועדון הלקוח חתם על הזמנה זו. , כמו כן נושא ביטול העסקה מופיע בספר המכשיר ובה מצויין את תנאי ביטול העסקה.
שוחחנו עם הלקוח והוסבר לו נושא מועדון הלקוחות של החברה ואת יתרונותיו הרבים. הלקוח מסר כי ישקול להצטרף למועדון בעתיד.
הלקוח טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה