פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח חדש, שירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים ביצעתי הזמנה של מכשיר בר תמי 4, ותיאמו איתי הזמנה ליום 11.1.09. בהזמנה בפירוש צוין כי יש לספק מכשיר בצבע לבן.
ההתקנה תואמה בין השעות 16:00-18:00, וכדי להספיק להגיע לביתי ברחובות בשעה 16:00 נאלצתי לצאת מוקדם מעבודתי בתל אביב, ולהפסיד שעות עבודה.
בשעה 18:00 הגיע הטכנאי עם מכשיר בצבע.. כסוף!
כמובן שלא הסכמתי לקבלו, והתקשרתי במהלך אחה"צ והערב 3(!) פעמים למוקד השירות כדי לקבל תשובה מתי אני מקבלת את המכשיר שהזמנתי וכיצד יפצו אותי על שעות העבודה שהפסדתי.
בכל שיחת טלפון נאמר לי ש"כבר חוזרים", "רק להשאיר הודעה ומנהלת השירות מיד חוזרת עם תשובה".
עד ליום המחרת לא זכיתי לכל מענה, וגם למחרת אני זו שנאלצה להתקשר עוד פעמיים עד שזכיתי לדבר עם מנהלת השירות (מאיה) .

נדהמתי לשמוע את תשובת מנהלת השירות, המייצגת חברה המתיימרת להיות מכובדת כמו תמי 4, שטענה "טוב, טעויות קורות, לנו אין כל דרך לפצות את הלקוח".. ובמילים אחרות- אנחנו טעינו (קורה) הלקוח משלם!!!

אמנם קבענו מחדש לשבוע הקרוב (ואני מקווה שהפעם אזכה לראות את המכשיר הנכון) אבל זו פשוט חוצפה שאין כמותה לדרוש ממני לספוג כספית את טעות החברה. כמובן שלהתקנה הבאה אני שוב אאלץ להפסיד כסף על שעות עבודה.

כל חברה שמכבדת את עצמה (וכנראה שחברת תמי 4 פחות מכבדת את עצמה ובעיקר את לקוחותיה..) לוקחת על עצמה אחריות לספוג נזקים כספיים ללקוחות שנגרמו מטעות שלה עצמה. כאשר טכנאי מאחר/ לא מגיע/ לא מספק את השירות- החברה דואגת לפצות את הלקוח שהמתין לחינם.

אם זאת הדרך בה מתייחסים בחברת תמי 4 ללקוחות חדשים, ניתן רק לדמיין בחרדה לאיזה יחס זוכים לקוחות הנזקקים לתיקון תקלות, והכבולים כבר בהתחייבות.
מצפה להתייחסות קצת יותר מכובדת ומכבדת כלקוחה חדשה.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
בעקבות פנייתכם יצרנו קשר עם הלקוחה התנצלנו על תחושתה. כמו כן הוסבר ללקוחה את מקור הטעות הלקוחה קיבלה את דברינו בהבנה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה