פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול תואמה הזמנת טכנאי לתיקון מכשיר תמי 4 היום (22.1.09) בביתי.הטכנאי אמור היה להגיע בין 0930-1130. הטכנאי לא הגיע , כמובן !!! ניסיון ראשון לסייע מצד נציגת השרות לא צלח (בתואנות אוויליות של פקקי תנועה אפשריים ועוד ......). שוב שבתי לנציגת השרות (רוויטל, שמה), שהבטיחה לשלוח טכנאי תוך 10 דקות (??!!), אחרי שדרשתי לדבר עם מנהל השרות. הטכנאי שהגיע כעבור חצי שעה ספר כי התקשר ודיווח על עיכוב אצל לקוח. מובן, שלא קבלתי שום עידכון על כך. לידיעת הנוגעים בדבר, באופן אישי אני אשקול לסלק כנראה את מכשירי תמי 4 הן מביתי והן ממרפאתי (אני רופא והייתי אמור להמשיך בשגרת פעילות ללא העיכוב הנ"ל).

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
בעקבות פנייתכם פנינו ללקוח לצורך מתן הסבר על האירוע התנצלנו בפניו . הלקוח מסר כי קיבל את התנצלותינו. הלקוח הודה לנו על טיפולנו. תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה