|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות כראוי |
נושא התלונה: |
זעפרני דוד |
שם/כינוי: |
יום שני 16 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אי הספקת מסנן + נורה ( החברה שלכם יודעת לגבות בהוראת קבע את התשלום עבור החלקים, אני לא קיבלתי ולא החלפתי סנן או נורה קרוב לשנה לא מתאים לחברה כמו תמי 4 לתת שרות לקוי כזה.
|
עלבון ונזק בריאותי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בעקבות פנייתכם בוצעה בדיקה ונמצא כי החלפים נשלחו ללקוח במועד. עקב כך כי חברת השליחיות לא הצליחה לבצע מסירה אחרי מספר נסיונות החלפים הוחזרו. מיידית ביצענו משלוח ללקוח על ידי טכנאי שירות. |
תגובה: |
משלוח מיידי של החלפים ללקוח. |
פתרון: |
|
|
|