פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק אגרסיבי, אי עמידה בהתחייבות ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 לאחר שהתענייתי במכשיר ולא רכשתי בסופו של דבר, זכיתי לשיחות חוזרות ונשנות לקנייה מצד נציג המכירות.
בסופו של דבר ביצעתי קנייה טלפונית ולמחרת התחרטתי וביטלתי אותה.
כעבור יומיים להפתעתי קיבלתי שיחת טלפון ממתקין שהוא בדרך אליי, בשיחה חוזרת עם נציג המכירות ששוחתי עימו בעבר (ערן) הובטחה מתנה של שובר 3 לילות לזוג בעלות של 590 ש"ח, הסכמתי והמכשיר תמי בר Family הותקן.
מאז לא קיבלתי אף שובר, במספר שיחות טלפוניות הובטח ששובר ישלח בהקדם, ביקשתי לשוחח עם אחראי והובטח שיחזור אליי אחראי אך אף אחד לא חזר...
לפני כשבוע התקבל שובר (לאחר חצי שנה!!!) זוגי אך במחיר של 749 ש"ח (789 ש"ח למשלמים בכרטיס אשראי...) ובתוקף ל 4 חודשים בלבד.
מיותר לציין כי על השובר (של חברת רעיונית) מצויין כי ניתן לרכוש שוברים נוספים במחיר של 20 ש"ח לשובר הראשון ו- 10 ש"ח לכל שובר נוסף.
באמת תמי 4, אתם יודעים להיטיב עם לקוחותיכם....וכמו שנאמר, שונא מתנות יחיה, אל תתפתו להטבות ומתנות.

1 - כך מעריכים בתמי 4 את הלקוחות?
2 - מדוע לקח 6 חודשים לשליחת השובר?
3 - מה קרה למחיר?
4 - לתקופת שימוש של 4 חודשים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות הולמת עניינית ומהירה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר פנייתכם הוסבר ללקוח כי כי מדובר במתנה בלתי תלוייה שאנו הענקנו ללקוחות. הוסבר ללקוח כי העיכוב בשובר לא היה בשליטתנו וכמובן ניתן להאריך את השובר ובמידה וירצה להאריך את תוקף השובר אנו נעשה כך. הלקוח קיבל את דברינו בהבנה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה