פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בתקלה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך יותר משבועיים אני מחכה לטיפול במכשיר ע"י "טכנאי קירורמיוחד".
המכשיר אינו מספק מיים קרים, פקידות השרות לא נותנות שרות וחצופות
מאוד.אין מנהלים במקום, שכן אני מחכה שיחזרו אליי כבר מעל לשבוע.
כדי לגבות תשלום לחידוש האחריות רדפו אחריי ומצאו אותי מהר מאוד, על מנת
לתת לי את השרות שמגיע אליי - לפתע נדם הטלפון. חזרתי לתקופה שאני קונה שוב בקבוקי מיים. ו הסיבה שאני משלמת 600 ש"ח בשנה אחריות?
כספי סוג הנזק :
אבקש שיחזרו אליי וישלחו טכנאי במיידית. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר בשנת 2002. בתאריך 6/2 הלקוחה פנתה עקב תקלה שלא יוצאים מים קרים. נשלח טכנאי למקום בתאריך 9/2 אשר מצא כי מדובר בתקלת קירור מורכבת והפנה את המשך הטיפול לטכנאי בכיר. מוקד תיאום הטכנאים יצר קשר מספר פעמים ללא הצלחה . בתאריך 13/2 (יום שישי) נוצר קשר והוצע ללקוחה לתאם טכנאי כבר לתאריך 15/2 (יום א) הלקוחה לא הסכימה לקבל זאת בטענה כי לא תוכל להיות בביתה, הוצע ללקוחה לתאם שוב ליום ב 16/2 הלקוחה לא קיבלה גם את התאריך הזה. התנצלנו בפני הלקוחה ומסרנו כי אלו התיאומים הדחופים ביותר שניתן הלקוחה בחרה שלא לתאם את קריאת השירות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה