שירות מאוד לא טוב ולא מתחשב |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 26/03/2009 בערב-18:30 הבר משפחתי של תמי 4 פשוט הפסיק לעבוד. רכשנו אותו רק בתאריך 10/03/2009. כאשר התקשרתי לחברה מענה אמר לי שהם עובדים עד השעה 17:00, חכיתי בסבלנות עד הבוקר למחרת וכבר בשעה 08:30 דיברתי עם נציגת שירות. אני פשוט רוצה להזכיר שמכשיר הנ"ל מחליף גם קומקום וגם פילטר, הכל זרקתי באותוו יום בבוקר, ז"א בתאריך 26/03/2009, כי אמרתי למה אני צריכה דברים מיותרים בבית, כנראה טעיתי. יש לי תינוקת בבית, ואני לא יכולה לחיות בלי מים רוטחים בבית, זה מה שאמרתי לאותה נציגת שירות שדיברתי איתה ביום שישי בבוקר, אבל היא אמרה שאין לה שירות ביום שישי, אלה רק ביום ראשון. אמרתי בסדר, היתי בסדר איתם, אני סבלתי, אבל היתי בסדר מול החברה, אבל היא אמרה לי ששירות יכול להיות רק בין השעות 09:30 עד 11:30. אמרתי אנחנו אנשים עובדים, ועכשיו יש מיתון, מאוד קשה לנו לקחת חופש בגלל זה, זה ממש לא פשוט היום, אבל היא אמרה שזה מה שיש. וחוץ מי זה אני חושבת שאחרי שבועיים שמכשיר מפסיק לעבוד לחלוטין, מגיעה לי מכשיר חדש ושירות הולם.
|
אין מיים בכלל בבית, ןיש ילדים בבית |
סוג הנזק : |
אני דורשת כספי בחזרה כלל התקנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|