פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאוד לא טוב ולא מתחשב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 26/03/2009 בערב-18:30 הבר משפחתי של תמי 4 פשוט הפסיק לעבוד. רכשנו אותו רק בתאריך 10/03/2009. כאשר התקשרתי לחברה מענה אמר לי שהם עובדים עד השעה 17:00, חכיתי בסבלנות עד הבוקר למחרת וכבר בשעה 08:30 דיברתי עם נציגת שירות. אני פשוט רוצה להזכיר שמכשיר הנ"ל מחליף גם קומקום וגם פילטר, הכל זרקתי באותוו יום בבוקר, ז"א בתאריך 26/03/2009, כי אמרתי למה אני צריכה דברים מיותרים בבית, כנראה טעיתי. יש לי תינוקת בבית, ואני לא יכולה לחיות בלי מים רוטחים בבית, זה מה שאמרתי לאותה נציגת שירות שדיברתי איתה ביום שישי בבוקר, אבל היא אמרה שאין לה שירות ביום שישי, אלה רק ביום ראשון. אמרתי בסדר, היתי בסדר איתם, אני סבלתי, אבל היתי בסדר מול החברה, אבל היא אמרה לי ששירות יכול להיות רק בין השעות 09:30 עד 11:30. אמרתי אנחנו אנשים עובדים, ועכשיו יש מיתון, מאוד קשה לנו לקחת חופש בגלל זה, זה ממש לא פשוט היום, אבל היא אמרה שזה מה שיש. וחוץ מי זה אני חושבת שאחרי שבועיים שמכשיר מפסיק לעבוד לחלוטין, מגיעה לי מכשיר חדש ושירות הולם.
אין מיים בכלל בבית, ןיש ילדים בבית סוג הנזק :
אני דורשת כספי בחזרה כלל התקנה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר פנייתכם ביצענו בדיקות להלן הממצאים בתאריך 10/3/09 הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי 4 פמלי. בתאריך 29/3/09 יצרה קשר ודיווחה על תקלה מיידית נשלח טכנאי כבר לתאריך 30/3/09 וביצע את התיקון למכשיר. תגובה:
שוחחנו עם הלקוחה והתנצלנו על תחושתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה