פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף אוטומטי למועדון לקוחות בחיוב שנתי של מאות שקלים נושא התלונה:
אליהו יוסי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר תמי 4 ולהפתעתי חויבתי ללא מתן אישורי על חברות במועדון המפוקפק שלהם נשלחו אלי ללא ידיעתי או אישורי מסננים ומנורה וחויבתי בסכום של מעל 400 ש"ח. נציגת השירות מורן הסבירה לי שאוטומטית במעמד הרכישה אתה מצורף למועדון ומעתה הכרטיס שלי ששלמתי בעזרתו על המכשיר הוא בן ערובה שלהם. היא כמובן הסבירה לי שחתמתי שאני רוצה להצטרף אך בדף שפיקססה לא מופיעה חתומה וכמו כן מצוין שהחברות במועדון עולה 0 שקלים.
כספי סוג הנזק :
להפסיק להחביא חיוב של מאות שקלים מאחורי המספר 0 שקלים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בשנת 2008 . במעמד הרכישה הצטרף הלקוח למועדון הלקוחות. מועדון זה מקנה הנחה של 20% על החלפים (מסנן ומנורה) ואחריות מתמשכת לכל תקופת החברות במועדון. עלות דמי מועדון הינה 67 ש"ח לשנה .בשנת האחריות אנו מקנים פטור מדמי עלות מועדון הלקוחות, כך שהלקוח מחוייב רק בעלות החלפים המוזלים לאחר הנחה של 20%. תגובה:
הוסבר ללקוח באופן מפורט תנאי המועדון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה