פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר תקול לחדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 27.1.09 לפני כחודש ימים רכשתי מחברת תמי 4 מכשיר מיני בר למים קרים וחמים בבית.
לצערי לאחר כ-10 ימים, המים הקרים הפסיקו לעבוד.
לאחר יום נוסף המכשיר הפסיק לעבוד לחלוטין.
לאחר המתנה של שלושה ימים הגיעה טכנאי של החברה,
הטכנאי איתר תקלה באחד הרכיבים במכשיר והחליף אותו.
קיוויתי כי היה מדובר באירוע חד פעמי אך לצערי שוב המכשיר הפסיק לעבוד ללא כל סיבה הגיונית.
שוב לאחר המתנה ובזבוז זמן נוסף הגיעה טכנאי והסביר כי ישנה תקלה חשמלית במכשיר ויש להחליף רכיב נוסף.
לאור העובדה שהמכשיר חדש, ונראה כי מדובר במכשיר פגום דרשתי את החלפת המכשיר בחדש.
לצערי נציג החברה סירב להחליף את המכשיר וטען כי ניתן לתקנו שוב.
הנציג לא יכול היה להתחייב כי התקלה לא תשוב.
פניתי לשירות הלקוחות בחברה אך הם סירבו להחליף את המכשיר לחדש למרות שבתוך פחות מחודש המכשיר הפסיק לעבוד פעמיים.
עד היום המכשיר נמצא בביתי לא תקין ולא ניתן לעשות במכשיר כל שימוש.

.
מוצר תקול סוג הנזק :
החלפת המכשיר לחדש או ביטול העיסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו פנינו שוב ללקוח לצורך הסבר על מחוייבתנו לתיקון המכשיר. תואם מול הלקוח הגעת טכנאי בכיר לצורך פתרון התקלה. תגובה:
הגעת טכנאי בכיר לבדיקה ותיקון התקלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה