פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול נאות במכשיר שגרם להצפת בניין דירות . נושא התלונה:
הרשקוביץ  ארז שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה 23.4.2009 בין השעות 07:45 -12:40 נשבר מחבר מים פלסטי במכשיר תמי 4 בביתי (מכשיר טיהור שממוקם מתחת לכיור המטבח ) עת שלא היה איש בבית .
ההצפה עברה מארון המטבח לכל שטח הדירה (מצופה בפרקט )ומשם לחדר המדרגות והציף שלוש דירות נוספות בבנין .
מיד הודעתי ל"תמי 4 " על מהות הבעיה ותואם לי טכנאי להחלפת המחבר התקול ליום א 26.4.2009 קרי שלושה ימים לאחר מכן - עד כאן השירות סביר מאוד.
כמו בן הודעתי גם לחברת הביטוח ("9000000") המבטחת את הנכס , שעד כה פעלו לעילא ולעילא !
התקשרתי עוד מספר פעמים ל"תמי 4 " לשוחח עם מנהל אחראי שידע לקחת אחריות על הנושא שגרם לי כל כך הרבה עוגמת נפש " ייצרו עימך קשר- אל תדאג ".
ביום א 26.4.2009 אכן הגיע טכנאי מ"תמי 4 " והקלטתי את שיחתי עימו עת שעבד על החלפת החלק התקול ( שתיים שלוש דקות ) . שמו אבירם והוא החליף את החלק התקול הפלסטי בחלק מתכתי .לשאלתי מדוע עשה כך... הוא ענה ש"היו הרבה תקלות עם המחבר הפלסטי שנשבר ולכן כיום שמים מחבר מתכתי בלבד " !!!
ביום שלישי 28.4.2009 שוחח עמי מנהל השירות הארצי של "תמי 4 ". הוא לא לקח שום אחריות על הנזק וחזר והשיב שהם לא התרשלו בעצם אי החלפת המחבר הפלסטי במכשיר .
יש לציין כי המכשיר שברשותי כבר תשע שנים והחלפים מדוורים אליי בקביעות להרכבה עצמית .
אף פעם לא היה נציג החברה בביתי לצורך בדיקת תקינות וליקוי זה הינו בגדר רשלנות גרידא ...
לא ייתכן כי זו עסקה של "מכור ושכח מהלקוח"...
מכשיר הפועל על מים וחשמל חייב לעבור ולו גם פעם בחמש שנים בדיקת תקינות עי" איש מוסמך שיודע מהם התקלות השכיחות ואביזרי הכשל שעלולים לגרום לבעיה שכזו !!!
כששאלתי מדוע לא שלחו את המחבר להחלפה עצמית - "אתה יודע כמה לקוחות יש לנו בכל הארץ וכמה עבודה זו "?
הוא טרח שוב ושוב להבהיר לי שמכיוון שיש לי ביטוח דירה והנזק ימומן על ידם אז אין לי כל עילה לבקשת פיצוי מ"תמי 4 ".... משהבהרתי לו כי כתוצאה מרשלנותם אני כבר שלושה ימים איני עובד בציפה לשמאי זה או אחר ולטכנאי "תמי "4 ועוד נכונים לי מספר ימי עבודה שיבוזבזו על העבודות להחלפת הפרקטים וכן מימון השתתפות עצמית בחברת הביטוח - " זה כלום ואל תצפה שאני אממן את השטויות האלו "....
לאחר שיחה טלפונית ארוכה וקולית חזר אלי מנהל השירות של "תמי 4 " והציע פיצוי מבלי ליטול אחריות - מסנן למכשיר בחינם ....
אם תמי 4 סבורה שהיא לא תתייצב מול שופט בענייני ואני אוותר תמורת מסנן שעולה כמאתיים ש"ח אז היא טועה ובגדול !!!

"תמי 4 " כגורמת הנזק ברשלנותה, אחראית למימון כל סכום כסף שלא ימומן על ידי המבטח ( חברת הביטוח ) וכן להוצאות עקיפות של הלקוח שלא היו נגרמות אלמלא התרשלותה של זו ....
עוגת נפש +כספי+ סוג הנזק :
שיחה ולקיחת אחריות על בעיה שהם(תמי 4 ) יצרו פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה