הטעייה של איש מכירות בהסכם ההתקשרות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אור יהודה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנה רכשתי מכשיר תמי 4 דרך המוקד הזמנות וכאשר נאמר לי הסכום דחיתי את ההצעה מפני שלדעתי הסכום יקר,אולם נציגת המכירות לא ויתרה והציע לי הנחה של 40 ש"ח והמשיכה עד שהתרצתי( וכמובן אחרי בירור),אולם כיום לאחר שנה הנני רואה שההנחה שקיבלתי הייתה למעשה על חשבון האחריות למוצר ולמסננים המגיעים עימו ,הרי אף אחד לא ירכוש מכשיר ללא אחריות.עם םנייתי אל החברה נאמר לי שאין מה לעשות את הכסף לא תקבל בחזרה (750 ש"ח)והדבר היחידי הינו ביטול מועדון החברים אשר בעקבותיו מתבטלת האחריות ,וכך נשארתי ללא אחריות למוצר וגם מרומה מתהליך העסקה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת האחריות כולל מוצרים נלווים והחזר הכסף שנגבה ללא רשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|