פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל (וזה חוזר על עצמו), הבטחות שווא, שרות גרוע וחובבני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הזמנתי פילטר באתר של החברה. קיבלתי מספר הזמנה (39021). אחרי כשבוע אני מגלה שכרטיס האשראי לא חוייב ואני לא מקבל שום פילטר הביתה. התקשרתי, דיברתי עם איילת שהבטיחה לבדוק העניין ולחזור אלי באותו יום. כמובן שהיא לא חזרה אלי! יום אחרי דיברתי עם ריקי שאמרה לי שהיא לא יודעת למה זה לא עבד אבל רשמה הזמנה חדשה של פילטר ולקחה פרטי כרטיס אשראי. היא וידעה איתי את הכתובת והבטיחה שהפילטר יישלח תוך 14 ימי עבודה. הפעם הכרטיס חוייב, ובאמת אחרי כמה ימים מתקשר אלי שליח ושואל אותי למה הוא לא מוצא אותי באיזה כתובת שאין לה שום קשר אלי מזה שנים רבות. כל זה אחרי ששאלו אותי מה כתובתי הנוכחית. הסברתי לשליח מהי כתובתי הנכונה אבל מאז כבר עבר כמעט שבוע ופילטר אני לא מקבל. מה יהיה???

אני חייב לציין שזו כבר הפעם השלישית או הרביעית שאני יורק דם רק כדי לקבל מתמי 4 פילטר! בפעם הקודמת ביזבזתי שעות רבות עם שיחות עם מוקד השרות ושום דבר לא עזר. הגעתי פעם למנהלת שרות שדיברה מאד יפה, אבל פילטר לא קיבלתי.

מה שקורא עם משלוח הפילטרים הוא הדבר המדהים הבא: יש להם שליחים שמביאים את הפילטרים לבית הלקוח. השליחים לא מתאמים עם הלקוח את זמן ההגעה. הם באים מתי שהם רוצים. כן, אתם שומעים נכון, הם באים מתי שהם רוצים. רוב הסיכויים שתהיו בעבודה כשהם יבואו. מצאו אותך בבית, מה טוב. לא מצאו, חפש אותם ונראה אם תמצא...

המוצר של תמי 4 לא רע בעיני, אבל השרות גרוע במיוחד. למעשה, מעולם לא קיבלתי שרות כל כך גרוע מאף חברה באף תחום. אני לא חושב שאני אמשיך לעבוד עם תמי 4.
משלוח הפילטרים מידית ע"י טכנאי או בדואר רשום! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה