פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה להעניק מבצע קיים ולבטל עסקה טרם חלפו 14 יום. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29 ליוני 2009 (לפני שבוע) רכשתי את מכשיר ה classic של תמי 4,
כעבור יומיים הם יצאו עם מבצע על מכשיר ה family, ביקשתי שיחליפו לי את המוצר שרכשתי במוצר שבמבצע עם תוספת הכסף של 144 שקלים שאני צריך להוסיף, מכיוון שהמחיר הוא נוח יותר וגם טרם חלפו 14 יום מהרכישה.
כמו כן איש המכירות ציין שהם נותנים את המוצר לתקופת נסיון של 14 יום ואם איני מרוצה אוכל להחזירו,
דיברתי לגבי הנושא עם מנהל פניות הציבור של תמי 4 והוא פשוט סירב להעניק לי את המבצע מסיבה לא ברורה.
הוא הסכים להחליף את המוצר אך רצה שאשלם מחיר שלפני המבצע 360 שקלים.
כשביקשתי לבטל העסקה הוא לא הסכים להחזיר לי את כל כספי וביקש שאשלם על חלקים מסויימים למרות שבפירוש נאמר לי שאני לוקח את המכשיר לתקופת ניסיון של 14 יום כמו כן הוא ביקש שאשלם עוד 300 שקלים על ההתקנה שהם ביקשו לבצע על מנת שאנסה את המכשיר.
כמו כן איש השירות דיבר באופן מזלזל ומתנשא וניסה להפחיד אותי עם כל מיני תשלומים מנופחים ושקריים על מנת שלא אבטל.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר הנדרש במחיר של 144 שקלים(ההפרש בין הסכום ששולם למחיר המוצר הרצוי כיום) או ביטול העסקה והחזרת כל הכסף ששולם לתמי 4. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה