פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד התחייבות טלפונית שניתנה על ידי נציגת מכירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה ביצעתי עסקה טלפונית בה הזמנתי מכשיר מיני בר של חברת תמי 4.
> סוכם עם נציגת המכירות מספר דברים לצורך ביצוע העסקה :
> 1. הפסקת התשלומים הנותרים בגין עסקה קודמת (ברז היוצא מן השיש).
> 2. אפשרות להחזרה וקבלת שווי כספי על סנן חדש באריזה מקורית שהיה ברשותי.
> 3. קבלת מכשיר מיני בר חדש מדגם TAMI BAR FAMILY
> 4. הובלה והתקנת המכשיר.
> כל "החבילה" הזו תומחרה על ידם ונמסרה לי העלות בגינה.
> הסכמתי טלפונית למחיר הכולל של עסקה זו והיא משולמת בתשלומים ע"י כרטיס אשראי.
> לאחר מספר ימים מקבלת המכשיר כשהבחנתי בפלט חיובי חברת האשראי שהחיוב בגין העסקה הקודמת לא הופסק פניתי לתמי 4 והתחילו שיחות טלפוניות עם נציגיהן.
במשך מספר שבועות בהן טוענת אשת שימור הלקוחות שלהם שהיא האזינה לשיחה ואני אכן צודק בתכולת העסקה, אך הנציגה הטעתה אותי והם לא מוכנים לעמוד בעסקה זו, ובהתחייבות שלה.
> לאחר דין ודברים ושיחות התשה שהם ניסו לעשות, ניתנו לי שתי אפשרויות :
1. להשיב להם שני סננים מקוריים ולקבל זיכוי נמוך (הפסד של כ-300 ש"ח עבורי מהעסקה המקורית)
2. להחזיר את המכשיר ולבטל את העסקה, אך מבחינתי כבר נוצרה בעיה של נזקים בלתי הפיכים שנגרמו לשיש המטבח : חור גדול בגין הברז שלהם הקודם שהוסר וחור חדש בגין הצינור של המכשיר החדש שיוסר בגללם.
למרות שציינתי בפני אשת שימור הלקוחות שאני עדיין מעוניין במכשיר אם הם יעמדו בהתחייבויות של הנציגה, הם העדיפו להשאיר את זה עם נזק כספי עבורי ולא לעמוד בהתחייבות שלהם.
אודה לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :
עמידה בהתחייבות הטלפונית : הפסקת 5 או 6 תשלומים של 52 ש"ח כל אחד וזיכוי בגין סנן חדש שהוחזר להם. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה