פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא מקצועי ומזלזל מצד מנהל בתמי 4 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של תמי 4 מזה שש שנים.לאחרונה החלטתי להחליף את הברז לתמי בר FAMILY מאחר ותינוק חדש נכנס לחיינו. ביצעתי עסקה אשר כללה אותי ועוד שני זוגות חברים.
ב8/7 התקינו לנו את המכשיר ופירקו את התמי ברז.כבר בבוקר שלמחרת המכשיר מת! פשוט לא עובד! הסתכלנו על זה כמו שזה - מכשיר חשמלי שהתקלקל - גם זה קורה. הבעיה החלה מרגע שפנינו לתמי 4 וביקשנו שיגיעו אלינו בהקדם במטרה להחליף את המכשיר וזאת מכיוון שיש לנו תינוק בן חמישה חודשים שאנחנו חייבים לספק לו את איכות המים אליה התרגלנו בשש השנים האחרונות. את שיחת הטלפון אליהם עשינו ביום חמישי בבוקר ונתקלנו בתשובות שלא סיפקו אותנו. בעלי ביקש שתחזור אליו מנהלת וזו הואילה בטובה להתקשר רק בשעות הצהריים המאוחרות ולהסביר שהשעה מאוחרת מכדי לטפל בנושא, לאחר התעקשות מצידנו אמרה שיחזרו אלינו ביום שישי.
בשישי התקשר נציג ואמר שנקבע ביקור ליום רביעי ה15/7, סירבתי בטענה שאני חייבת מים לתינוק שלי ואם הייתי מעונינת לשתות מים מהברז לא הייתי עושה תמי 4 מלכתחילה ודרשתי שביום ראשון יגיעו אלינו להחליף את המכשיר לחדש. הנציג אמר שיבדוק ויחזור אלי עוד באותו היום. לא די שהוא לא חזר, נשלח אלי גם SMS שמתריע על ביקור טכנאי ב15/7.
התקשרתי לתמי 4 ואמרתי שאין לי כוונה לרדת מהקו עד שישוחח איתי מנהל שייתן לי פיתרון קונקרטי למצב.
לאחר חמישים דקות הועברתי למנהל פניות הציבור, בחור בשם שחר ומכאן במקום לשוחח עם אדם בכיר שיודע לתקשר עם הלקוח ולמצוא את הדרך היצירתית ביותר למתן פיתרון, נתקלתי באיש שירות אטום שיכול ללמוד מהנציגים ה"זוטרים" כיצד מדברים. אותו "מנהל פניות הציבור" אמר שיכולים להגיע אלי רק ביום רביעי וזו "עובדה מוגמרת" שהם לא חייבים לבוא להחליף את המכשיר מאחר והחובה שלהם היא עד 14 יום מיום הפנייה. ניסיתי להסביר בכל דרך אפשרית את החשיבות של המכשיר בביתי, אך זה לא עניין אותו, הבחור התנצח איתי, ירד לרזולוציות נמוכות ולא רלוונטיות לשם ויכוח בלבד, אמר שבשמחה יבטל לי את העסקה והגרוע מכל, כשדרשתי לשוחח עם בכיר ממנו, אמר שהוא הדמות הכי בכירה ושאין לי עם לדבר!!!
השיחה נותקה כאשר אני רותחת מכעס על אופן הדיבור, מאוכזבת מאופן הטיפול ונסערת על כך שאין לי למי לפנות.
היום יום שני ואף אחד מתמי 4 לא טרח לחזור אלינו! אתמול התקשרתי לודא את מצב הפניה ונציגה הסבירה כי הופנתה בקשה מצידנו לביטול עסקה וצריכים לחזור אלינו עוד באותו היום משימור הלקוחות שלהם.
שוב, לא חזרו אלינו!!!
המצב כרגע הוא שאני משלמת כסף לתמי 4 על מוצר שלא עובד. נאלצת לקנות מים מינרלים והכי חשוב מאוכזבת שאף אחד לא טרח למצוא לי פיתרון טוב או להתאמץ קצת כדי לתת שירות טוב יותר...

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה