|
|
|
|
|
|
פירסמו מוצר במחיר נמוך עקב שגיאה ומתנערים מאחריות |
נושא התלונה: |
שבת 11 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באתר החברה פורסם סנן מים דירתי במחיר של כ-100 ש"ח ומשלוח+התקנה במחיר של כ-40 ש"ח.
זה ניראה לי כדאי ורכשתי את המוצר, תוך תשלום בויזה.
קבלתי אימייל עם מספר הזמנה המאשר את ההזמנה.
בימים הבאים ניסיתי ללא הצלחה לתאם משלוח והתקנה. החברה לא מצאה את ההזמנה שלי והפנו אותי מגורם לגורם.
אתמול דברתי עם איש שירות בשם שמיר שהודה בפני שיש טעות באתר והציע לי לשלם מחיר גבוה יותר עבור המוצר (כ-480 ש"ח).
הסברתי לו שהמחיר באתר מחייב את החברה גם אם מקורו בטעות והוא הבטיח לבדוק.
עד כה לא חזרו אלי וניראה לי שהחברה לא מתכוונת לכבד את המחיר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת המוצר במחיר שפורסם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הוסבר ללקוח כי המדובר בבאג באתר.התנצלנו בפני הלקוח על אי ההבנה
ניתן ללקוח פתרון של משלוח החבילה . הלקוח קיבל את הצעתינו ורכש את המוצר. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|