פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בעת רכישת המוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' יוני נתניהו 1ג' אזה"ת אור יהודה כתובת:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ביולי 2008 רכשתי מחברת תמי 4 מטהר מים בסך 2800ש"ח במזומן.
כששוחחתי עם המוקדנית שניסתה למכור לי את המוצר היא החסירה ממני פרטים לגבי המשך התהליך וריכשת המוצרים בהמשך ואני אפרט:
הנציגה מסרה לי מידע שאני צריך לרכוש מהם פעמיים בשנה סנן(כל אחד ע"ס 180ש"ח) ופעם בשנה מנורת UV (ע"ס 190ש"ח) כששאלתי
את הנציגה מה קורה במידה ואני לא מעוניין לרכוש את הסנן או המנורה היא אמרה לי
שאין עם זה כל בעיה ושלפני שמחייבים אותי נשלח אליי מכתב שבועיים לפני ואני יכול להתקשר ולבקש שלא יחייבו אותי. כיום, לאחר שהסתיימה לי האחריות (עברה שנה) אני מבין מהנציגות במוקד תמי 4
שבמידה ואני לא רוכש את המוצרים פעמיים בשנה אז האחריות שלי מתבטלת.כשרכשתי את המוצר הוטעתי מכיוון שהדברים האלה לא נאמרו לי
ע"י הנציגה שמכרה לי את המטהר מים.כיום אני "תקוע" עם המוצר שעלה לי ממיטב כספי ואני חייב לרכוש מחברת תמי 4 את מוצריהם ע"ס 600 ש"ח כל שנה.
במידה והפרטים האלה היו נאמרים לי בזמן רכישת המוצר הייתי שוקל אם בכלל שווה לי לרכוש את המוצר בשל העלויות הגבוהות והמתמשכות. אני מוכן לשלם על אחריות אך חברת תמי 4 לא מוכנה וטוענת שבשביל אחריות אני חייב לרכוש את המוצרים
שלהם כ3 פעמים בשנה. יש פה הטעיה של הציבור מכיוון שהם כובלים את הלקוח אליהם מבלי לספר לו במעמד הרכישה מה כל ההשלכות
של רכישת מוצר כזה מהם.אשמח לקבל התייחסותכם ועזרתכם תודה

כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקת המקרה נמצא כי הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר . עם רכישת המכשיר הלקוח קיבל שנת אחריות יצרן לתיקון כל תקלה. בתהליך המכירה הוסבר כי תחזוקת המכשיר כוללת החלפת מסנן אחת לשנה ומנורה אחת לשנה ואף הועברו מחירי החלפים. חברת תמי 4 מציעה מספר מסלולים בהם הלקוח יכול להצטרף המקנים הנחות לחלפים ואחריות נוספת לשנה נוספת. בעת רכישת המכשיר הלקוח קיבל ספר מכשיר ותעודת הזמנה המפרטת את תנאי העסקה ואת תנאי האחריות.הוסבר ללקוח כי הצטרפות לאחד ממסלולי השירות מבטיחה אספקת מים איכותית והחלפת החלפים במועד . תגובה:
שוחחנו עם הלקוח והוצע לו להצטרף לאחד ממסלולי השירות. הוסבר כי שנת אחריות היצרן הינה בלתי מותנית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה