פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעה < נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר.
מאז כל 5 חודשים שולחים לי פילטר ומנורה ללא ידיעתי והסכמתי מחייבים באופן אוטומטי את כרטיס האשראי ללא ידיעה ואישור שלי( תשלום אחד כמובן, מדוע צריכים לשאול)

לפני כחצי שנה קיבלתי משלוח ופילטר וביקשתי שזו פעם אחרונה ששולחים ומייחבים אותי ללא ידיעה.
לפני חודש כמובן שהגיע שליח עם המוצרים וכמובן ללא ידיעתי.
לא הסכמתי לקבל את המשלוח ובכל זאת חייבו אותי בכרטיס אשראי ללא ידיעתי.
פשוט גניבה לשמה!!
(הם שולחים את המוצרים כל 5 חודשים ולא כל 6 חודשים כפי שהם דורשים- כדי לגנוב עוד קצת כסף מהלקוחות)
כאשר ביקשתי לבטל מיידית את החיוב האוטומטי שלא יהיה אצלם מספר האשראי , הם ביטלו לי את הביטוח עבור המכשיר, כי טענו שאין אפשרות אחרת.
כנראה שמי שלא מאפשר להם לגנוב כסף , הם כבר לא צריכים אותו כלקוח.
אני דורשת להחזיר לי מיידית את הביטוח עבור המכשיר, אין קשר בין הדברים.
מדוע התנאי שלהם לביטוח הוא מתן אפשרות חיוב אוטומטית של הכרטיס ללא ידיעת הלקוח, שהרי זו עבירה פלילית!!
כספי סוג הנזק :
החזרת ביטוח על המכשיר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
מטהרי המים מתוצרת תמי 4 מטפלים במים באמצעות סנן ונורת U.V
את החלפים יש להחליף בזמן (סנן כל 6 חודשים ונורה אחת לשנה) על מנת לשמור על איכות המים ותקינות המכשיר.
הביטוח אותו מזכירה הלקוחה בתלונתה הינו הטבה מיוחדת לחברי מועדון הלקוחות שלנו ( מעבר לשנת אחריות היצרן לה זכאי כל לקוח אשר רוכש מכשיר חדש).
מועדון הלקוחות מעניק הנחה קבועה של 20% על החלפים, משלוח עד לבית הלקוח וכאמור, אחריות נוספת (תיקון על ידי טכנאי בבית הלקוח ללא עלות על טכנאי או חלקים). הלקוח מחוייב באופן אוטומטי עבור החלפים אותם יש להחליף. הוא אינו צריך לזכור דבר ואינו צריך לטרוח ולהתקשר אלינו.
לקוח אשר מבקש לבטל את המועדון מאבד את ההטבות הנילוות- הנחות ואחריות נוספת.
כל זאת הוסבר ללקוחה.
נמסר ללקוחה שאנו נכבד כל החלטה שלה בדבר המועדון.
לצערינו הלקוחה בחרה להתנתק מהטבות מועדון הלקוחות , אך הובהר כי נשמח לצרפה בכל עת שתחפוץ בכך.

תגובה:
שוחחנו עם הלקוחה והוצע לה להצטרף לאחד ממסלולי השירות, אשר תכלול גם אחריות על כל תקלה מעבר לשנת אחריות היצרן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה