פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לפני קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8 נודע לי לפי חשבונות הבנק שחוייבתי בסכום של 370 ש"ח מתמי 4 לאחר בירור התברר לי שתמי 4 חייב את חשבוני לפני קבלת מוצר בסכום הנ"ל.לאחר שהעתי על כך פקידה אמרה לי שזה נוהל אצלהם ומצדה שאני אבטל את מועדון חברים שאני משלמת עבורו .
נא התערבותכם אם זה מותר לחייב חשבון לקוח בלי ידיעה, או הודעה מוקדמת ובלי שהלקוח קבל את הסחורה המגיע לו
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי בר פמלי בשנת 2006. הלקוחה מצורפת למועדון לקוחות מתחדש אוטומטי. מועדון זה מקנה הנחה של 20% על החלפים ובנוסף מקנה אחריות יצרן לתקלות בכפוף לתעודת האחריות כל עוד הלקוח נמצא במועדון הלקוחות. תחזוקת המכשיר דורשת החלפת חלפים על פי התדירות הבאה : מסנן אחת לחצי שנה מנורה אחת לשנה.הלקוחה חוייבה על פי תנאי המועדון בחבילת השירות אשר המתינה לה בחנות וזאת על פי תנאי ההסכם. שוחחנו עם הלקוחה הוסבר שוב תנאי ההסכם הלקוחה בחרה להישאר במועדון הלקוחות. תגובה:
ניתן הסבר על מועדון הלקוחות, הלקוחה בחרה להישאר במועדון הלקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה